Remork ok, 90 afgekeurd wegens geen spatlappen

Als het een ninety is zijn ze fout! Kijk eens op je mtm van het wegen.Henk schreef:Deze morgen met de 90 en de remork naar de control.
Remork ok, 90 afgekeurd wegens geen spatlappen
In dees droog tijden niet echt.seriesfan schreef:Is het dan zo levensbedreigend voor de medeweggebruiker als je zonder spatlappen rijdt,of moeten ze meer winst maken van de aandeelhouders ?
En Henk... heb je dat die mannen kunnen uitleggen, of zit je boven die MTM, of... klopt niet wat hierboven staat?xxx & Tornado schreef: SOMS
BIJ PW NIET verplicht.
Bij LV TTM 2400 NIET verplicht. De meeste Defenders
Bij LV TTM 2550 WEL verplicht. Sommige Defenders
Dacht ik ooit gelezen te hebben peins ik.
+1yabba schreef:steentje in voorruit achterligger is voor die achterligger idd wel irritant...
Goed lezen, Jan. Ninety is geen Defender.xxx & Tornado schreef:SOMSzeerover schreef:Als het een ninety is zijn ze fout!
BIJ PW NIET verplicht.
Bij LV TTM 2400 NIET verplicht. De meeste Defenders
Bij LV TTM 2550 WEL verplicht. Sommige Defenders
Dacht ik ooit gelezen te hebben peins ik.
Dat gaan ze hier niet graag lezen vrees ik.zeerover schreef:Trouwens wist je dat de Defender nooit als teamvoertuig in de Camel trophy reed.
Wat googel mij leert :xxx & Tornado schreef:Ze hebben met meerdere teams de Camel uitgereden bij mijn weten.Kris schreef:Hoeveel meter heeft de 90 (NADje) meegereden?
16 Teams 1500 km Borneo en 14 teams 3200 km Australië dacht ik mij te herinneren.
Samen 68.800 km.
Noch Defenders, noch TD5's zijn zelfs ooit vertrokken.
Onbegrijpelijk dat mensen DAARVOOR geld geven hé.
In gun u van harte uw nostalgie; uw defecte rempomp in de sneeuw en uw uitgeblust motortje dat overleeft na'n ollandse massagekuur maar echte nostalgie is de wagen die in 1983 't schoon weer maakte en rationaliteit is de wagen die't van 1991 tot 1997 uitzong. Daarna was't voor softies.xxx & Tornado schreef:Support dat kennen we.
Ze rijden achter U en als ge iets breekt hebben ze de juiste wisselstukken niet mee.
Ge moet zo rond de pot niet draaien Krisje.
Ge zijt een beetje jaloers op zoveel nostalgie.
Maar ik begrijp dat en neem het U dus ook niet kwalijk.
In uw plaats liep ik ook rood aan van jaloezie.
ingrijpen moderatorHenk schreef: 2. jullie dwalen behoorlijk af van het oorspronkelijke thema
Wis het forum. Vernietig het verleden. Begin met een schone lei (en hang spatlappen aan uwe 90)Wolf schreef:ingrijpen moderatorHenk schreef: 2. jullie dwalen behoorlijk af van het oorspronkelijke thema
De support wagens in de CT zagen veel meer af dan de team wagens.xxx & Tornado schreef:Support dat kennen we.
Ze rijden achter U en als ge iets breekt hebben ze de juiste wisselstukken niet mee.
Fredd schreef:De support wagens in de CT zagen veel meer af dan de team wagens.xxx & Tornado schreef:Support dat kennen we.
Ze rijden achter U en als ge iets breekt hebben ze de juiste wisselstukken niet mee.
De support wagens dienden voor de verkenning voor het event, voor verkenning tijdens het event bij traject wijzigingen, als rijdend onderdelen magazijn waar desnoods heel veel delen van afgevezen werden om gebruikt te worden op de team wagens, gingen ook meerdere jaren mee.
Voor je jezelf de CT specialist verklaard door te Jangelen, oops, Googelen, zou je misschien eens wat tijd kunnen besteden om met CT inrichters, instructors en deelnemers te gaan praten.
A voilà sie. De waarheid komt uit de uneitet steets : De winnaars zijn de support wagens die voor de team wagens de weg effenden. ;-)Fredd schreef:De support wagens in de CT zagen veel meer af dan de team wagens.xxx & Tornado schreef:Support dat kennen we.
Ze rijden achter U en als ge iets breekt hebben ze de juiste wisselstukken niet mee.
De support wagens dienden voor de verkenning voor het event, voor verkenning tijdens het event bij traject wijzigingen, als rijdend onderdelen magazijn waar desnoods heel veel delen van afgevezen werden om gebruikt te worden op de team wagens, gingen ook meerdere jaren mee.
Voor je jezelf de CT specialist verklaard door te Jangelen, oops, Googelen, zou je misschien eens wat tijd kunnen besteden om met CT inrichters, instructors en deelnemers te gaan praten.
xxx & Tornado schreef:
Straks gaan ze hier nog het bestaan van een eiland Australië genaamd ook nog ontkennen.
![]()
![]()
Kan jij als drukker nu echt niet meer lezen, of ben je nu toch de grootste idioot van Gent ?xxx & Tornado schreef:Toen de Camel gereden werd met de Ninety's waren de supportwagens One-Tens.Fredd schreef:De support wagens in de CT zagen veel meer af dan de team wagens
Toen de Camel gereden werd met de One-Ten's waren de supportwagens One-Tens.
Misschien heb je het nog iet gesnapt, maar niemand, behalve jij, heeft het hier over een Defender.VOOR DE BLINDEN, DE DOVEN EN DE HARDHORENDEN
ER HEEFT "NOOIT" EEN DEFENDER MEEGEREDEN ALS "TEAM VEHICLE" IN DE CAMEL TROPHY.
Ben je nu echt zo laag gevallen dat je die er al moet bijhalen....Ongeacht wat Obama ook moge beweren.
the savage schreef:Fredd schreef:De support wagens in de CT zagen veel meer af dan de team wagens.xxx & Tornado schreef:Support dat kennen we.
Ze rijden achter U en als ge iets breekt hebben ze de juiste wisselstukken niet mee.
De support wagens dienden voor de verkenning voor het event, voor verkenning tijdens het event bij traject wijzigingen, als rijdend onderdelen magazijn waar desnoods heel veel delen van afgevezen werden om gebruikt te worden op de team wagens, gingen ook meerdere jaren mee.
Voor je jezelf de CT specialist verklaard door te Jangelen, oops, Googelen, zou je misschien eens wat tijd kunnen besteden om met CT inrichters, instructors en deelnemers te gaan praten.
Nu we terug op de spatlappentrack zijn : Zijn dat nog de originele spatlappen die Brazilië overleefd hebben ?Waldorf schreef:Hier in Aalter woont iemand die in '84 in Brazilië heeft meegedaan. Met een Oneten. Met spatlappen.
Basil schreef:In Durler reed ook nog een Disco1 Camel, toch eventjes.
Ik heb wel niet kunnen lezen van welke deelnemers hij was, t'was lokaal nogal "nevelachtig".