christiaan schreef:Nu blijf ik met het idee zitten dat dat potje moest afgedekt blijven en dat de oprichters van XR wel degelijk een goede reden hadden om die stap te zetten.
Some food for thought:
1. Perception is reality. (unknown)
2. Reality is only an illusion, albeit a very persistant one. (A. Einstein)
Ik draag de LROC als organizatie een goed hart toe, getuige mijn opmerking tijdens de vergadering naar het bestuur toe: "zit daar niet als 4 geslagen honden tijdens een begrafenis, maar beschouw dit als de geboorte van een baby die direct in de pubertijd zit, leg het hand op jullie hoofd en kijk eens wie/wat eronder staat, leer uit de fouten, stuur de manier van werken bij, en ga vooruit..." (ja, dat was ik, naast Carlos Kiekens. O zo herkenbaar aan het roze hemdje

)
Maar ook ik kan me niet van de mening ontdoen, ondanks de lovenswaardige poging tot communicatie naar de leden toe (zijnde de ledenvergadering van gisteren), dat niet alles gezegd wordt en al zeker niet zoals het gezegd zou moeten worden. Ik heb namelijk enorm veel, wat zeg ik, véél te veel woorden gehoord als 'sommige', 'enkele', 'onder andere', 'etcetera', ... daar waar ik concrete zaken verwachtte. Dus poging tot communicatie? Ja. Communicatie? Neen. Er worden dingen verzwegen, potjes gedekt gehouden. Dus maak ik de conclussie dat 'there is something rotten in the State of Denmark'...
Sorry, maar WEERAL een missed opportunity van het bestuur om alle plooien voor eens en altijd te goei plat te strijken.
Ik heb mijn besluit genomen: er is geen doorzichtigheid, dus blijf ik geen lid. Punt.