Hallo,
weet er hier iemand of het mogelijk is om een serie 3 diesel om te bouwen naar benzine?
Op technisch vlak heb ik geen probleem, maar het papierwerk weet ik niet hoe ik in orde moet zetten.
Groeten,
Marc
Ombouw serie 3 diesel naar benzine.
- Marc
- lrocb_lidnr: 0
Ombouw serie 3 diesel naar benzine.
one life,live it
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Re: Ombouw serie 3 diesel naar benzine.
Gewoon ombouwen met een landrover motor met het juiste type nr van die pvg en op de technische keuring zeggen bij aanbieden...is nu een benzine.U krijgt nadien een inschrijvingsbewijs waar "benzine" op staat.
Rob
Rob
- Marc
- lrocb_lidnr: 0
Hallo rob,
Bedankt voor de réactive! Maakt het uit als deze momenteel al 10jaar stil staat en nieuwe nummerplaten moet hebben? Zou voor inschrijving als oldtimer zijn.
Groeten,
Marc
Bedankt voor de réactive! Maakt het uit als deze momenteel al 10jaar stil staat en nieuwe nummerplaten moet hebben? Zou voor inschrijving als oldtimer zijn.
Groeten,
Marc
one life,live it
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Gewoon naar de keuring gaan met nr platen van éénder welke wagen er op.Binnen komen en zeggen " oldtimer keuring"Marc schreef:Hallo rob,
Groeten,
Marc
U komt dan buiten met een roze formulier met uw naam op waarmee u een nieuwe nr plaat kan aanvragen...Wel eerst uw verzekeringsagent passeren.
Voor een Oldtimer keuring vragen ze niet naar een pvg attest.
Best een afspraak maken op de t.c.
Rob