Ombouw serie 3 diesel naar benzine.

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Marc
lrocb_lidnr: 0

Ombouw serie 3 diesel naar benzine.

Ongelezen bericht door Marc »

Hallo,
weet er hier iemand of het mogelijk is om een serie 3 diesel om te bouwen naar benzine?
Op technisch vlak heb ik geen probleem, maar het papierwerk weet ik niet hoe ik in orde moet zetten.

Groeten,
Marc
one life,live it
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Re: Ombouw serie 3 diesel naar benzine.

Ongelezen bericht door De Rob »

Gewoon ombouwen met een landrover motor met het juiste type nr van die pvg en op de technische keuring zeggen bij aanbieden...is nu een benzine.U krijgt nadien een inschrijvingsbewijs waar "benzine" op staat.
Rob
Marc
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door Marc »

Hallo rob,
Bedankt voor de réactive! Maakt het uit als deze momenteel al 10jaar stil staat en nieuwe nummerplaten moet hebben? Zou voor inschrijving als oldtimer zijn.

Groeten,
Marc
one life,live it
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Marc schreef:Hallo rob,
Bedankt voor de réactive! Maakt het uit als deze momenteel al 10jaar stil staat en nieuwe nummerplaten moet hebben? Zou voor inschrijving als oldtimer zijn.

Groeten,
Marc
Gewoon naar de keuring gaan met nr platen van éénder welke wagen er op.Binnen komen en zeggen " oldtimer keuring"
U komt dan buiten met een roze formulier met uw naam op waarmee u een nieuwe nr plaat kan aanvragen...Wel eerst uw verzekeringsagent passeren.
Voor een Oldtimer keuring vragen ze niet naar een pvg attest.
Best een afspraak maken op de t.c.
Rob
Plaats reactie