Is de lichtopbrengst van de H4 lampen zoals Osram nightbreaker of ring automotive echt zoveel beter of is alleen de prijs hoger?
Pro- en contra's graag
Grts: Wim
H4 lamp
- tom D.
- lrocb_lidnr: 0
Re: H4 lamp
Die ring automotive heb ik geprobeerd, buiten dat uw licht witter is zie je zeker niet meer. In het verleden meerdere van die nightvision's geprobeerd met steeds teleurstellende resultaten.
Nu heb ik een aftermarket xenon kit, zeer degelijk afgewerkt voor een 50 pond. Uiteraard moet je niet zelfde resultaat verwachten dan originele xenons ( voornamelijk door de niet aangepaste lens).
Eind december met de aftermarket xenons naar de keuring gereden, afgekeurd voor buiten tolerantie(stond te laag). Lamp laten afstellen en goed gekeurd. Nog nooit waarschuwingen van tegenliggers gehad maar wel een beter zicht.
Als je toch de halogeen lamp wilt houden zal je vooral door meer wattage geholpen worden, het gevaar is dan wel dat uw spiegel kan verbranden door de hogere temperatuur.
Nu heb ik een aftermarket xenon kit, zeer degelijk afgewerkt voor een 50 pond. Uiteraard moet je niet zelfde resultaat verwachten dan originele xenons ( voornamelijk door de niet aangepaste lens).
Eind december met de aftermarket xenons naar de keuring gereden, afgekeurd voor buiten tolerantie(stond te laag). Lamp laten afstellen en goed gekeurd. Nog nooit waarschuwingen van tegenliggers gehad maar wel een beter zicht.
Als je toch de halogeen lamp wilt houden zal je vooral door meer wattage geholpen worden, het gevaar is dan wel dat uw spiegel kan verbranden door de hogere temperatuur.
- Escape
- lrocb_lidnr: 532
- Contacteer:
Ik gebruik sinds een paar jaar Nightbreaker van Osram. Geeft beduidend meer licht, iedereen die ik ken die ze gebruikt is er tevreden van.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Heb de Philips 130% samen met een 'zweedse' lichtversterker en dat geeft beduidend meer licht
- nielsc
- lrocb_lidnr: 0
Pak phillips extreme vision 130%.
Veel beter dan gewone
Hebben ze in de meeste auto shops.
Veel beter dan gewone

-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
Ik heb nu Hella plus 90 gekocht samen met nieuwe koplampen, van die kristal clear toestanden, zullen zien wat het geeft