H4 lamp

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Wim 130
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 0

H4 lamp

Ongelezen bericht door Wim 130 »

Is de lichtopbrengst van de H4 lampen zoals Osram nightbreaker of ring automotive echt zoveel beter of is alleen de prijs hoger?
Pro- en contra's graag

Grts: Wim
One life, live it, love it, enjoy it!!
tom D.

Re: H4 lamp

Ongelezen bericht door tom D. »

Die ring automotive heb ik geprobeerd, buiten dat uw licht witter is zie je zeker niet meer. In het verleden meerdere van die nightvision's geprobeerd met steeds teleurstellende resultaten.

Nu heb ik een aftermarket xenon kit, zeer degelijk afgewerkt voor een 50 pond. Uiteraard moet je niet zelfde resultaat verwachten dan originele xenons ( voornamelijk door de niet aangepaste lens).
Eind december met de aftermarket xenons naar de keuring gereden, afgekeurd voor buiten tolerantie(stond te laag). Lamp laten afstellen en goed gekeurd. Nog nooit waarschuwingen van tegenliggers gehad maar wel een beter zicht.

Als je toch de halogeen lamp wilt houden zal je vooral door meer wattage geholpen worden, het gevaar is dan wel dat uw spiegel kan verbranden door de hogere temperatuur.
Escape
lrocb_lidnr: 532
Contacteer:

Ongelezen bericht door Escape »

Ik gebruik sinds een paar jaar Nightbreaker van Osram. Geeft beduidend meer licht, iedereen die ik ken die ze gebruikt is er tevreden van.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Henk
lrocb_lidnr: 30

Ongelezen bericht door Henk »

Heb de Philips 130% samen met een 'zweedse' lichtversterker en dat geeft beduidend meer licht
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
nielsc

Ongelezen bericht door nielsc »

Pak phillips extreme vision 130%.
Veel beter dan gewone ;) Hebben ze in de meeste auto shops.
Landy Bean
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 349

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Ik heb nu Hella plus 90 gekocht samen met nieuwe koplampen, van die kristal clear toestanden, zullen zien wat het geeft
Plaats reactie