https://www.a2aexpedition.com/product-p ... s-miracles
samenaankoop = reductie verzendkosten
geïnteresseerden... laat maar weten
- Fetzl
- Peter Puma
- Vogler
- Landy Bean
- Yohani
heb jij geluk... ik heb nog één exemplaar Europe Overland op overschot
"Arbeit macht...."
ze brengen "entertainment" in de brede zijn van het woord he.
Is het niet een beetje door gewenning en overdaad op al die sociale media ?
in hoeverre is dat dan niet hetzelfde als een boek schrijven, dat verkopen en met de opbrengst weer verder kunnen ?
Euh, als die vent boeken schrijft om rond te komen dan redt hij zich met eigen middelen. Al de rest is afgunst.
Ben ik niet mee akkoord (let's agree to disagree)....Penguin schreef: ↑do 30 sep, 2021 08:09 Dat boek schrijven kan je niet echt werken noemen he. Dat doen ze ook maar omdat ze weten dat dat het minste inspanning vraagt en hem niet terug in het systeem duwt waaraan hij wilde ontsnappen.
En het toppunt, dan moeten ze "bedelen" om ergens in een huis te mogen verblijven om dan alles te kunnen regelen.
Zeg je nu dat énkel een contractuele "job" waarde heeft ?
Naar mijn aanvoelen is de situatie iets genuanceerder; als je zijn boeken leest krijg je wat meer inzicht in welke keuzes ze maken en waaromPenguin schreef: ↑do 30 sep, 2021 13:52 Hun (zijn) levensstijl is inderdaad een keuze, maar ze hebben wel heel veel de hulp nodig van zij die nog leven in de levensstijl die hij verafschuwde. Als je dan toch zo radicaal kiest, doe het dan ook en neem er de gevolgen bij.
Vandaar dat ik hem meer en meer als profiterende vlinder aanschouw, dewelke ik op geen enkele manier ga steunen.
't is niet omdat je niet kan aarden in een bepaalde levensstijl en daar mee breekt, dat je ook moet breken met alle anderen die wel in de matrix blijven steken. Leven en laten leven, toch ?