Mvg
Er moet dan wel een typeplaatje ophangen van een MTM<750kgpiotke schreef:Nu, dat chassis is geen zelfbouw, en bestaat al langer, mogelijk discussiepunt.
Daarom dat je een wide track nodig hebt, en ik de dissel had verlengdHenk schreef:Sankey chassis is verre van ideaal wegens veel te korte dissel en smalle as
Dat zal moeilijk worden met de verandering van de wetgeving een paar jaar geleden.Henk schreef:Er komt misschien dit jaar nog een reisremork met LR wielen maar dan wel helemaal zelfbouw
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Daarom dat je een wide track nodig hebt, en ik de dissel had verlengdPenguin schreef:Henk schreef:Sankey chassis is verre van ideaal wegens veel te korte dissel en smalle as
Tja het zal steeds een afweging zijn hé. Ik wil 4x4 reizen doen à la vibraction met mijn gezin. De bagage van 4 personen in een 110 stawag krijgen voor een kampeervakantie van 3 weken zal me meer doen twijfelen dan dat ene baantje...Landy Bean schreef:Off road en trailer gaan zeer goed samen![]()
Ik ben blij dat de mijne buiten is, nu zal ik niet meer moeten twijfelen om ergens in te rijden ...
Maar ik vind het altijd een ferme combinatie
Ik deed kampeerreizen van 3 of meer weken met volledige uitrusting voor 2 personen in een Porsche Boxster, inclusief kookgerief, tafel, stoelen etc... Het ligt niet zozeer aan hoeveel plaats je hebt, maar wel aan hoeveel je meeneemtDaan147 schreef:
Tja het zal steeds een afweging zijn hé. Ik wil 4x4 reizen doen à la vibraction met mijn gezin. De bagage van 4 personen in een 110 stawag krijgen voor een kampeervakantie van 3 weken zal me meer doen twijfelen dan dat ene baantje...