Billing

Hier kun je je eens goed laten gaan
Henk
lrocb_lidnr: 30

Billing

Ongelezen bericht door Henk »

na een jaar pauze, nog eens naar Billing geweest , maar ik denk dat het de laatste keer is geweest.
We waren er om 7h en om 12h hadden we alle standen al gehad.

Er zijn nog maar een beperkt aantal standhouders waar je kunt kopen, het internet zal hier zeker wel de schuld van zijn?
Volgens de meeste standhouders zou Peterborough veel beter zijn, dus gaan we daar in September maar eens een kijkje nemen... :wave:
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Peter Puma
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1062
Contacteer:

Re: Billing

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Zou best kunnen dat ik ook naar Peterborough ga ;)
De goesting is er in elk geval :D
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
wouter´s90
lrocb_lidnr: 1267
Contacteer:

Ongelezen bericht door wouter´s90 »

Ik ben ook gaan zien, en inderdaad het was gene vette. Maar we hebben ons weeral geamuseerd en mooi weer gehad. :clap:
Defender 90 Td5 1999
Range Rover TdV8 2007

Mini Cooper 1380

DIFF LOCK+ LOUD PEDAL= solution
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Is al verschillende jaren achteruit aan het gaan....Ik heb er mischien wel vijftien keer naar toe geweest.De laatste vijf jaar steil berg af....Ook mede door de voortdurende ruzie tussen de verschillende magazines en de her en der lucratieve shows die ze inrichten.De adverteerders en/of standhouders kunnen dit niet blijven ophoesten.
Vroeger was Peterborough een afkooksel van Billing...Nu sinds enkele jaren merkelijk beter ...ook al voor het sanitair.
Rob
erik l
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door erik l »

wij zijn dit jaar ook geweest, en ik vond het toch een leuk totaalpakketje... beurs en offroad parcours dat ernaast lag... maar idd op een dag ben je wel rond.
wij zijn er al 'greenlanend' naartoe gereden, met een groep van 10LR's, wat de trip voor ons zeker de moeite maakte... (verslagje hiervan is onderweg) de streek tussen Harwich (ferry) en Northampton is echt een aanrader, had ik niet verwacht maar heel mooie regio.
was voor ons de 1ste keer billing, kan dus niet vergelijken met vorige jaren of Peterborough ofzo...

grtz

erik l
Henk
lrocb_lidnr: 30

Ongelezen bericht door Henk »

ben de eerste keer in 2001 geweest en toen had je méér dan een dag nodig om alle stands gezien te hebben, nu was ik op een kleine 3 uur rond :(
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Wolf
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 316
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wolf »

Eerste en enige keer in 2000: was toen een beetje TE chaostisch: massa tenten, caravans, auto's stonden allemaal door en tegen mekaar op een zogezegde camping.
De toiletten waren de eerste namiddag al niet meer te doen.
De hele dag, avond en stuk in de nacht werd er tussen die tenten doorgecrosst door aanwezigen (waarvan een aantal serieus zat waren).
Er reed daar nen Belg op (knoem gen namen) met groot opschrift op zijn LR: 'We are the noisy peolpe from Belgium"

Maar... er was wel wat te zien aan LR's en onderdelen.
Yohani
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 64
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yohani »

Ben in 2006 één keer naar Billing gewest, was toen mijn eerste trip met de Defender 110 HCPU camper en hebben er toen nog een weekje Wales aangebreid.
In Petersborough nog nooit geweest. Ben nu vanaf 31 augustus ook in Groot Brittannië voor een 2 weekse trip naar Lands End en terug, maar Petersborough is een beetje te ver uit de richting.

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
Anton Stevens
lrocb_lidnr: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anton Stevens »

Ik ben twee jaar geleden samen met ne kameraad geweest voor de eerste keer, remorque mee gepakt om al die goedkope onderdelen te kunnen mee nemen die ge daar naar t schijnt vond!

Met een zo goed als lege remorque terug gekomen... :D

Was ook een beke een teleurstelling, weinig standen idd.

Greetz
Defender 110 300Tdi, Series One 80 1951
Leuven => Best beer made here!!!
Plaats reactie