Zou met een beetje moeite wel moeten gaan maar makkelijker is dan nog hydraulisch.
Ene Paul Whitman had 2 mechanische winchen op zijn Def/Range. Paul komt elk jaar naar Billing
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)
Henk schreef:Zou met een beetje moeite wel moeten gaan maar makkelijker is dan nog hydraulisch.
Ene Paul Whitman had 2 mechanische winchen op zijn Def/Range. Paul komt elk jaar naar Billing
Hoi Henk ,
Rijdt dieje man Trophy's of challenge's , want dieje naam zegt mij iets
Heb liever ne mechanische , heb er een gezien in Ladoga
Henk schreef:Paul doet enkel challenges etc rijden op topniveau in UK
Zal eens zoeken naar volledige naam want is al lang geleden dat ik hem nog gemaild heb
Henk schreef:Sorry, heb het weggehaald, het ging ook maar om een slordige 2.000 euro die ze via een gerechtelijke procedure 2 keer hebben gekregen ...
Ik ken natuurlijk het verhaal niet he Henk , moet ik ook niet kennen....
maar voortgaande op uw antwoord nu lijkt het mij u een kostelijke zaak geweest te zijn waaraan jij aan het korst einde hebt getrokken...en dat is idd niet leuk.
Ik heb er ook geen probleem mee dat je iemand hierover wil inlichten of waarschuwen ( wat ik ook zou doen in uw geval! ) maar ik vind het gewoon not done als er over iemand zijn inkomsten moet gebabbeld worden en of die al dan niet wit of zwart zijn....ik zou dat ook niet graag hebben en jij waarschijnlijk ook niet.....Maar swat.
seriesfan schreef:Een hydrolier met variabele hydropomp geeft toch veel meer mogelijkheden dan een mechanische lier,zo wil ik het toch maken.
hydroliek heeft mijn gedacht veel meer mogelijkheden dan mechanisch, je moet enkel de nodige ventielen voorzien en je kunt bijna oneindig uitbouwen
- front winch
- rear winch
- top winch
- wielkrik
- etc etc
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)
seriesfan schreef:Een hydrolier met variabele hydropomp geeft toch veel meer mogelijkheden dan een mechanische lier,zo wil ik het toch maken.
hydroliek heeft mijn gedacht veel meer mogelijkheden dan mechanisch, je moet enkel de nodige ventielen voorzien en je kunt bijna oneindig uitbouwen
- front winch
- rear winch
- top winch
- wielkrik
- etc etc
Hey Henk ,
Is mss wel zo , maar ik heb het zo niet op die darmen allemaal .
Er komt gewoon ne mechanische en ne electrische vanachter in den bak en daar zullen we het mee moeten doen .Beetje aan het gewicht denken ook
Grts bok
Ps Merci ; ik zal eens luisteren hoe die jongens te werk zijn gegaan
Bok schreef:Er komt gewoon ne mechanische en ne electrische vanachter in den bak
Paul had de uitgang van zijn pto verandert zodat in plaats van de normale koppelbegrenzer daar ook een flens kwam naar zijn achterste mechanische winch.
Zal eens vragen of die pto hier nog ergens ligt
Bok schreef:Er komt gewoon ne mechanische en ne electrische vanachter in den bak
Paul had de uitgang van zijn pto verandert zodat in plaats van de normale koppelbegrenzer daar ook een flens kwam naar zijn achterste mechanische winch.