met safari dak en al op!! allé ben zo blij als een klein kind

en dat de onderhandelingen voor nummer twee mogen starten!!
Moderator: LROCB-bestuur
Funny, die text is ongeveer zoals mn vrouw (RIP +1990) een brief stuurde naar haar beste vriendin enkele maanden nadat we in de USA kwamen wonen.tonydv schreef:hallo allen, wij zitten ondertussen al enkele weken hier in den Afrique en dat loop hier goed, de def heeft wel elkele keren zijn kuren gehad, mo ja hij bolt weer en das wat telt. Het ergste zijn eigenlijk de mechaniekers hier, traag en als ze uw vel zien, duur... en prutsers man man, daarstraks zelf even een andere alternator ingestoken en al ben ik echt geen mechanieker, ik ben er zeker van dat ik het 4x sneller gedaan heb dan zij (heb het in 2u gedaan maar wel wetend dat ze hier vanalle dingen zelf aanpassen in een motor wat je enorm vertraagt en waar geen logica inzit, ipv de originele dingen te gebruiken, en die zijn hier voorhanden)
maar het hier komen wonen is zeker een goede keuze geweest, het is hier prachtig.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
fredd schreef:Funny, die text is ongeveer zoals mn vrouw (RIP +1990) een brief stuurde naar haar beste vriendin enkele maanden nadat we in de USA kwamen wonen.tonydv schreef:hallo allen, wij zitten ondertussen al enkele weken hier in den Afrique en dat loop hier goed, de def heeft wel elkele keren zijn kuren gehad, mo ja hij bolt weer en das wat telt. Het ergste zijn eigenlijk de mechaniekers hier, traag en als ze uw vel zien, duur... en prutsers man man, daarstraks zelf even een andere alternator ingestoken en al ben ik echt geen mechanieker, ik ben er zeker van dat ik het 4x sneller gedaan heb dan zij (heb het in 2u gedaan maar wel wetend dat ze hier vanalle dingen zelf aanpassen in een motor wat je enorm vertraagt en waar geen logica inzit, ipv de originele dingen te gebruiken, en die zijn hier voorhanden)
maar het hier komen wonen is zeker een goede keuze geweest, het is hier prachtig.
Het is steeds een aanpassing, en je kan best je belgische ingesteldheid vergeten en je zo snel mogelijk aanpassen aan de locals.
Anders ga je gewoon je kas opfretten van de frustratie.
mvg
fredd
...na, ...naeL Tee schreef:Maña, maña...
Just...Apocalypse Now schreef:...na, ...naeL Tee schreef:Maña, maña...
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.