Fredd
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
Re: Fredd
auw, de RRC kenner bij uitstek, RIP Fredd
- ErikDK
- lrocb_lidnr: 0
Dat is raar. Toen ik deze namiddag naar een klant in Brussel reed, dacht ik toevallig aan Fredd, zo van: lang geleden dat die nog eens iets gepost heeft. Sterkte aan de familie.
Any way the wind blows.
(Mercury †24/11/1991)
(Mercury †24/11/1991)
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
oei, hij mailde regelmatig militaire filmpjes, maar de laatste tijd(een paar maand) gebeurde dat niet meer.
Bezorgde me een Buck's knive en een mes met Wolf-insigne voor een paar potten gelei van Luik.
't was nen toffe kerel.
Bezorgde me een Buck's knive en een mes met Wolf-insigne voor een paar potten gelei van Luik.
't was nen toffe kerel.
- Waldorf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 501
Ik heb met niemand zoveel ruzie gemaakt op dit forum als met Fredd, maar het is triest dat hij er niet meer is.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
- Reko
- lrocb_lidnr: 720
- Contacteer:
Rip Fredd.
Ik denk dat iedereen die een beetje te maken had met Fredd er wel minstens een mes heeft aan overgehouden....
Ik denk dat iedereen die een beetje te maken had met Fredd er wel minstens een mes heeft aan overgehouden....
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Ik heb enkele jaren geleden ...toen Fredd hier op lroc(b) nog veel kwam verschillende keren van hem mailtjes gekregen met de vraag over mijn afkomst (roots)Hij had mij daar graag in geholpen zei hij....
Toen ineens hield dat op...Ik heb dan later hier eens gepost;Wat is er met Fredd?Kreeg toen antwoord van Pen of Wolf dat hij ziek was.Ik wist al wel dat hij dagelijks aan de zuurstof lag.
Ja, nu overleden ...eens komt het er van.
ik heb hem nooit lijfelijk gezien ....maar toch heb ik het gevoel van wel.
RIP.
Rob
Toen ineens hield dat op...Ik heb dan later hier eens gepost;Wat is er met Fredd?Kreeg toen antwoord van Pen of Wolf dat hij ziek was.Ik wist al wel dat hij dagelijks aan de zuurstof lag.
Ja, nu overleden ...eens komt het er van.
ik heb hem nooit lijfelijk gezien ....maar toch heb ik het gevoel van wel.
RIP.
Rob
- Yohani
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 64
- Contacteer:
Ik ken dat, ook heel regelmatig mee overhoop gelegen, hadden zowat een tegengestelde mening over alles, behalve over mijn reizen

RIP Fredd.
Yohani

Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
-
- lrocb_lidnr: 0
Dubbel raar. Ik heb me dit weekend ook afgevraagd hoe het met Fredd zou zijn en of hij nu al Pickles kon kopen in de US.
In tegenstelling tot velen kon ik zijn rauwe opmerkingen wel smaken. En heb er veel leuke, interessante mailtjes mee uitgewisseld. Eindelijk is hij terug bij zijn echtgenote waar hij nooit afscheid van heeft kunnen nemen.
RIP beste maat.