Zo erg is het in de UK

Hier kun je je eens goed laten gaan
Penguin
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1396
Contacteer:

Zo erg is het in de UK

Ongelezen bericht door Penguin »

Nog niet nagekeken of het echt is, maar if, dan is het toch heel erg geworden

Afbeelding
https://pbs.twimg.com/media/Cc9WWNfWoAQzH-w.jpg
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Peter Puma
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1062
Contacteer:

Re: Zo erg is het in de UK

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Bangelijk he :evil: :evil: :thumbdown: :shifty:
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Henk
lrocb_lidnr: 30

Ongelezen bericht door Henk »

Waarschijnlijk op bestelling en het zal er niet op beteren in de komende jaren
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Landy Bean
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 349

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Ook gezien op Facebook, het is op dat eiland niet meer normaal wat er gestolen wordt van Land Rovers, zelfs disco 1, stel je voren :?
Denk dat het ook zal overwaaien naar hier, vele onderdelen worden nog altijd gezocht en verkocht dus de voorraad moet aangevuld blijven.

Kom het maar tegen :cry:
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Over night dismantled Amaai?
Gaat leuk worden als we met zijn allen naar Newburry gaan....met den bibber in de poep.
Rob
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

Zit in juni te Goodwood. Twijfelde al om met olli te gaan.
Ga nu zeker met de buikschuiver.
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
sammels
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1160
Contacteer:

Ongelezen bericht door sammels »

Dat is nu al de 2de in week tijd die ze in den uk strippen.
Landy Bean
LROCB-Member

Zeg Penguin, ze kunnen olli op je oprit ook pikken of strippen....
Als je het in je kopje steekt moet je nergens meer gaan.

Ik blijf reizen in de UK, tracker, pedaalslot, def alarm en nog een extra start onderbreker...
Meer kan een mens niet doen hé
De Rob
LROCB-Member
Contacteer:

In welke streek of regio is dat in u.k
Rob
Landy Bean
LROCB-Member

Dat bedrijf van hier boven zit in Essex.
Ik zie veel meldingen via Landy watch of stolen op Facebook meestal in een straal rond Londen, maar op andere plaatsen in de Uk verdwijnen er ook.

Best niet te veel op fixeren en gewoon zelf wat maatregelen nemen.
Stef McDef
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door Stef McDef »

Ik blijf wel met mijn blutsen en builen rondrijden, zolang mijn deuren toegaan en blijven zullen ze blijven hangen. Als het er ooit van komt om de carrosserie aan te pakken, direct volledig in line x spuiten zodat ze er te veel werk aan hebben om weer goed te krijgen. De Series zal normaal gezien mechanisch tiptop gezet worden met de carrosserie zoals dienen van de Henk. "Frankensteinachtigs"

Ik vraag mij alleen af : als er zoveel gestript worden, hoe komt het dan dat nog zo'n groot percentage van de ooit gebouwde series/defenders rondbollen?

Stef McDef
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

rond bollen en laten rotten met platen aan is 2 he ;)
Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
ronnydef90
LROCB-Member

Ongelezen bericht door ronnydef90 »

Waarom denkt ge dat ik vier nachten in de 90tig geslapen heb in Wales.
Stonds vrij afgelegen aan openbare toiletten.
Ook heb ik flappen gemaakt tegen het binnen kijken vooraan,en ook om
het donker te maken om goed te kunnen slapen.
Peter Puma
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1062
Contacteer:

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Penguin schreef: .... Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
Tut tut, ik heb dat hier in de US nagevraagd en nummerplaten staan hier evengoed op naam.
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
De Rob
LROCB-Member
Contacteer:

Peter Puma schreef:
Penguin schreef: .... Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
Tut tut, ik heb dat hier in de US nagevraagd en nummerplaten staan hier evengoed op naam.
Daar rijden ze zelfs rond zonder nr plaat.
Rob
Landy Bean
LROCB-Member

De Rob schreef:
Peter Puma schreef:
Daar rijden ze zelfs rond zonder nr plaat.
Rob

Das omdat ze geen naam hebben...
Petrol

Ongelezen bericht door Petrol »

Niet alleen in de UK.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160321_02195915

Het is wel geen LaRo, maar als ze het met een Mercedes kunnen, kunnen ze het even goed met een LaRo.
Dat zijn gewoon diefstallen op bestelling. Komt de laatste jaren meer en meer voor. Van alles heb ik al weten stelen van auto's. Van gps, tot katalysator en spiegelglas. Dat zijn telkens diefstallen op bestelling en diegene die het uitvoeren zijn geen amateurs. Op beelden van bewakingscamera heb ik ooit gezien hoe 2 man een ingebouwde gps van een BMW 3 demonteerden. 1 bleef op uitkijk staan, 1 demonteerde de boel. Heel het dashboard gedemonteerd, gps vakkundig losgekoppeld, alle draadjes die ze nodig hadden netjes losgemaakt en meegenomen. Achter de versnellingspook zit er nog een chip in de middenconsole dewelke ook van belang is voor de gps. En die werd er ook netjes uitgehaald. Geen braakschade en geen schade door demontage. De klus was geklaard op 10 minuten!
Die auto heeft daar nog uren gestaan, tot de eigenaar instapte om te vertrekken. Van buitenaf was er niets aan te zien.

Open grenzen he, tegen de ochtend vertrekken die mannen terug met de buit :wave: en ze kunnen rustig rijden tot aan de Baltische staten alvorens ze een eerste keer gecontroleerd worden. Ik denk als ge daar douanier zijt, dat ge daar serieus wat kunt bijverdienen… :crazy:

Doet die vent zijn auto naar de garage voor nieuwe gps te monteren, krijgt hij zijn factuur met ganse dag werkuren erop :mids
nielsc

Ongelezen bericht door nielsc »

Petrol schreef:Niet alleen in de UK.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160321_02195915

Het is wel geen LaRo, maar als ze het met een Mercedes kunnen, kunnen ze het even goed met een LaRo.
Dat zijn gewoon diefstallen op bestelling. Komt de laatste jaren meer en meer voor. Van alles heb ik al weten stelen van auto's. Van gps, tot katalysator en spiegelglas. Dat zijn telkens diefstallen op bestelling en diegene die het uitvoeren zijn geen amateurs. Op beelden van bewakingscamera heb ik ooit gezien hoe 2 man een ingebouwde gps van een BMW 3 demonteerden. 1 bleef op uitkijk staan, 1 demonteerde de boel. Heel het dashboard gedemonteerd, gps vakkundig losgekoppeld, alle draadjes die ze nodig hadden netjes losgemaakt en meegenomen. Achter de versnellingspook zit er nog een chip in de middenconsole dewelke ook van belang is voor de gps. En die werd er ook netjes uitgehaald. Geen braakschade en geen schade door demontage. De klus was geklaard op 10 minuten!
Die auto heeft daar nog uren gestaan, tot de eigenaar instapte om te vertrekken. Van buitenaf was er niets aan te zien.

Open grenzen he, tegen de ochtend vertrekken die mannen terug met de buit :wave: en ze kunnen rustig rijden tot aan de Baltische staten alvorens ze een eerste keer gecontroleerd worden. Ik denk als ge daar douanier zijt, dat ge daar serieus wat kunt bijverdienen… :crazy:

Doet die vent zijn auto naar de garage voor nieuwe gps te monteren, krijgt hij zijn factuur met ganse dag werkuren erop :mids
Wat jij vertelt van die BMW's zag ik een tijdje terug dagelijks op mijn werk, nu is het wat geminderd.
In alle gevallen werd het kleine ruitje links achter ingeklopt om de achterdeur langs binnen open te doen, dan moesten ze niet in het glas gaan zitten.
En van alles werden de stekkers afgeknipt, niet uitgeklikt, want dan zijn ze er nog niks mee, want na onderzoek van de polies bleek dat er ne slimme was ergens in polen die de headunits kon laten werken zonder de BMW erond, en daarmee werden ze in het oostblok in camions ingebouwd.

Nu is er al een paar jaar een gelijkaardig fenomeen wat in de UK ook een plaag is. Diefstal van BMW 1 en 3 met sportpakket van tussen 2007 en 2011. Ze kunnen hem gewoon langs buiten open doen zonder dat er een alarm afgaat en ze leren met een kaske dat ge in china kunt bestellen gewoon een nieuwe blanco sleutel in en weg zijn ze. Een echte plaag in Vlaams en Nederlands Limburg.
Deze week is toevallig nog een bende opgerold hier die Toyota 4x4 pikte en verscheepte naar Afrika.
Plaats reactie