https://pbs.twimg.com/media/Cc9WWNfWoAQzH-w.jpg
Tut tut, ik heb dat hier in de US nagevraagd en nummerplaten staan hier evengoed op naam.Penguin schreef: .... Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
Daar rijden ze zelfs rond zonder nr plaat.Peter Puma schreef:Tut tut, ik heb dat hier in de US nagevraagd en nummerplaten staan hier evengoed op naam.Penguin schreef: .... Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
De Rob schreef:Daar rijden ze zelfs rond zonder nr plaat.Peter Puma schreef:Tut tut, ik heb dat hier in de US nagevraagd en nummerplaten staan hier evengoed op naam.Penguin schreef: .... Enkel hier staat een nrplaat op naam, in de rest van de wereld is die gekoppeld met het voertuig
Rob
Wat jij vertelt van die BMW's zag ik een tijdje terug dagelijks op mijn werk, nu is het wat geminderd.Petrol schreef:Niet alleen in de UK.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160321_02195915
Het is wel geen LaRo, maar als ze het met een Mercedes kunnen, kunnen ze het even goed met een LaRo.
Dat zijn gewoon diefstallen op bestelling. Komt de laatste jaren meer en meer voor. Van alles heb ik al weten stelen van auto's. Van gps, tot katalysator en spiegelglas. Dat zijn telkens diefstallen op bestelling en diegene die het uitvoeren zijn geen amateurs. Op beelden van bewakingscamera heb ik ooit gezien hoe 2 man een ingebouwde gps van een BMW 3 demonteerden. 1 bleef op uitkijk staan, 1 demonteerde de boel. Heel het dashboard gedemonteerd, gps vakkundig losgekoppeld, alle draadjes die ze nodig hadden netjes losgemaakt en meegenomen. Achter de versnellingspook zit er nog een chip in de middenconsole dewelke ook van belang is voor de gps. En die werd er ook netjes uitgehaald. Geen braakschade en geen schade door demontage. De klus was geklaard op 10 minuten!
Die auto heeft daar nog uren gestaan, tot de eigenaar instapte om te vertrekken. Van buitenaf was er niets aan te zien.
Open grenzen he, tegen de ochtend vertrekken die mannen terug met de buiten ze kunnen rustig rijden tot aan de Baltische staten alvorens ze een eerste keer gecontroleerd worden. Ik denk als ge daar douanier zijt, dat ge daar serieus wat kunt bijverdienen…
![]()
Doet die vent zijn auto naar de garage voor nieuwe gps te monteren, krijgt hij zijn factuur met ganse dag werkuren erop