hard top voor 110 DCPU
- franske
- Berichten: 25
- Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Brugse ommeland
hard top voor 110 DCPU
Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.
Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?
Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?
- Henk
- Berichten: 3579
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
- lrocb_lidnr: 30
- Woonplaats: De Pinte
Re: hard top voor 110 DCPU
Praat een keer met de Carlos, die heeft zoiets gemaakt
- franske
- Berichten: 25
- Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Brugse ommeland
Re: hard top voor 110 DCPU
en hoe contacteer ik Carlos?
- De Rob
- LROCB-Member
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
- lrocb_lidnr: 183
- Woonplaats: Herentals
- Contacteer:
Re: hard top voor 110 DCPU
franske schreef:Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.
Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?
En, uw ander idee....is het dan nog een lichte vracht.?????????????ze zullen u zien komen.
Rob
- franske
- Berichten: 25
- Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Brugse ommeland
Re: hard top voor 110 DCPU
Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: hard top voor 110 DCPU
Dan moette toch nog es goed kijken denk ikfranske schreef:Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)
-
- LROCB-Member
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: zo 12 okt, 2003 21:20
- lrocb_lidnr: 349
- Woonplaats: Brugge
Re: hard top voor 110 DCPU
Europees Europees gelijkvormigheidsattest, zou maar voorzichtig zijn ...
- De Rob
- LROCB-Member
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
- lrocb_lidnr: 183
- Woonplaats: Herentals
- Contacteer:
Re: hard top voor 110 DCPU
franske schreef:Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)
Ik houd u niet tegen hé...verre van.Ik verwittig u maar.
Rob