het einde van mijn Disco...

Hier kun je je eens goed laten gaan
erik l
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 0

het einde van mijn Disco...

Ongelezen bericht door erik l »

Gisteren reed ik op 500m van mijn deur op de Antwerpsesteenweg in Oostmalle met mijn Disco II, 2 autos voor mij wou iemand afdraaien en ik rem dus net zoals de Volvo XC60 voor mij om die oudere mens op zijn gemak te laten afdraaien. Nu vond er achter mij ne pipo het nodig om mij niet te zien en vol achter in mijn Disco te knallen met zijn overladen Transit camionet. Ik vermoed zo dat ie ongeveer 70 per uur reed toen ie mij raakte, ik stond stil. Gevolg: ik vlieg vol in de Volvo voor mij, alledrie de wagens perte totale...
Fotos zeggen meer dan genoeg denk ik zo...
Nu ben ik dringend op zoek naar iets anders, Disco II of Def, alle tips welkom...

grtz

erik l
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
SALLHAMv8
LROCB-Member

Re: het einde van mijn Disco...

Ongelezen bericht door SALLHAMv8 »

Amai,

Toch weer chance dat je het nog kunt na vertellen en het dus enkel blikschade is.
Natuurlij wel spijtig van je Disco.
S6 met de zoektocht
Land-Rover takes the smooth with the rough.
erik l
LROCB-Member

yep blij dat ik in een degelijke wagen zat, ik wil niet weten wat er gebeurt als je dit meemaakt in een klein autootje, dan was ik het beleg van de sandwich geweest....

grtz

erik
Vae Victus
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 983

Ongelezen bericht door Vae Victus »

sterkte!
en idd al een geluk dat je in een Disco zat.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Stef McDef

Ongelezen bericht door Stef McDef »

Das inderdaad balen, en aan de nummerplaat te zien precies nie te lang kunnen genieten van uw Disco.

Hopelijk komt alles goed met de verzekeringen en hoef je niet te veel te verliezen.

Spijtig voor Volvo en Disco maar waarschijnlijk hebben jullie wel diene oude mens zijn leven gered want die zou niet met zoveel geluk uit zijn wagen gestapt zijn.

Diene pipo wou waarschijnlijk zijne transitmotor in uwen disco inbouwen, en overladen, dat is toch dagelijkse kost, een camionette ingericht en beladen met wat werkgerief zit al vlug op zijn limiet. laat staan als er nog wat materiaal bijgepropt zit.

In ieder geval veel sterkte en hopelijk niet te veel last van de nek.

groeten
Stefaan
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
erik l
LROCB-Member

idd niet lang kunnen genieten, had men platen eind januari... en in tussentijd ook nog es maandje rijverbod gehad (overblijfsel van toen ik nog met snelle wagens reed :D ), totaal maar 4000km gereden...
en ja hoor, ik heb prijs, gisteren opgestaan met fameuze whiplash en koppijn, ganse dag in ziekenhuis geweest voor platen scan e.d.
heb al wel enkele vervangers, disco II V8 op LPI of def 110 td5, zou volgende week uit de voeten moeten zijn, want de verzekering heeft mij een vervangwagen gegeven, een HONDA JAZZ... ik zit droog en tis gratis, maar dan is ook alles gezegd... mijn remork is dubbel zo groot als die rugzakmobiel :D, en ik denk dat mijn slijpmolentje meer vermogen heeft...

grtz
Fredd
Vaste Waarde

Ongelezen bericht door Fredd »

erik l schreef:gisteren opgestaan met fameuze whiplash en koppijn, ganse dag in ziekenhuis geweest voor platen scan e.d.
Sorry om je slecht niews te geven, maar daar ga je waarschijnlijk nog jaren last van hebben.
Mn madam heeft in 1969 dergelijk accident gehad in een MGB, en heeft nu nog steeds last van haar rug en nek.
Dus hou er rekening mee als je met de verzekering onderhandelt.
Don't take life too seriously, nobody gets out alive.
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Is de expert al langsgeweest voor uw wagen?

Whiplash was te verwachten.....eigenlijk had u zich moeten laten wegvoeren door een ambulance om sterker tegenover de verzekering te staan voor uw lichamelijke schade.
Mijn zoon aan het rode verkeerslicht in een Peugot volumewagen van de Politie Mechelen..Gelukkig hadden.. hij en een vrouwelijke collega hun veiligheidsgordels om... een poepzatte knalt er zonder remmen achteraan in... wordt vooruit gesmeten tegen een andere wachtende wagen...nu een drie vier jaar geleden.Hij heeft nog steeds last van pijn in de rug en nek.Ontelbare doktersbezoeken en ziekenhuizen.Heeft nu een andere job bij de Politie in Wilrijk op de meldingskamer .Rob
Plaats reactie