hallo
kan ik een 90 van 2004 hard top lv met 2 zitplaatsen ombouwen naar 3 zitplaatsen en wat met de keuring
van 2 naar 3 zits
- Geert_DCPU
- lrocb_lidnr: 812
- Contacteer:
Re: van 2 naar 3 zits
ik meen mij te herinneren dat de breedte van het nieuwe middenzitje niet voldoende is voor de keuring (41/43 cm?). dat zal dus niet lukken. oudere modellen werden wel zo gemaakt/ingevoerd/gehomologeerd, vanaf de td5 is dit niet meer het geval en kun je dus wettelijk nooit naar 1+2 geraken.
wat jij niet wettelijk in je auto doet is mijn zaak niet, dat is eerder iets van jij en je verzekeringsmaatschappij als ze op het proces zeggen dat ze niet tussenkomen in schade na het ongeval...
wat jij niet wettelijk in je auto doet is mijn zaak niet, dat is eerder iets van jij en je verzekeringsmaatschappij als ze op het proces zeggen dat ze niet tussenkomen in schade na het ongeval...
- ief4x4
- lrocb_lidnr: 0
mijne maat heeft ne td5 van 1999 met 1+2 zitplaatsen
Lieven

Lieven
you cannot replace a legend you have to create your own
-
- lrocb_lidnr: 968
sorry Peter maar in u geval niet meer mogelijk , wetgeving gewijzigd voor wagens vannaf bouwjaar 2002.
Alain
Alain
-
Vorig jaar(bij aankoop) mijne HCPU van bj2002 omgezet van 1+1 naar 1+2 ,dit is afhankelijk van uw pvg.nr!
grt
Ivo
grt
Ivo
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
't Is altijd 't zelfde antwoord dat ik hier geef; spring eens binnen bij de stationschef van de TC en vraag het hem.peter69 schreef:hallo
kan ik een 90 van 2004 hard top lv met 2 zitplaatsen ombouwen naar 3 zitplaatsen en wat met de keuring
Zo heeft onze Wim het ook gedaan.. hij is dezelfde dag met de geinstalleerde stoel terug geweest en gezegd= "Voila, geinstalleerd zoals uwe chef het mij zei".