keuring
- tracker
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1156
- boots90
- lrocb_lidnr: 1128
Re: keuring
Pfff... ze hadden daar gewoon een zwak moment...
Grtz,
Boots

Grtz,
Boots
Def 90 300 Tdi, British Racing Green
Lidnr. 1128
Built... Not Bought
Losers find excuses, winners find a way...
Lidnr. 1128
Built... Not Bought
Losers find excuses, winners find a way...
- tracker
- LROCB-Member
ik denk het ookboots90 schreef:Pfff... ze hadden daar gewoon een zwak moment...
![]()
Grtz,
Boots

defender 130 DCPU Td5

-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 642
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Of zou 'em die fles .... 

- Basil
- lrocb_lidnr: 0
den ene keer keren ze uw "kar" binnenste buiten, den andere keer ben je vertrokken op een kwartiertracker schreef:ik denk het ookboots90 schreef:Pfff... ze hadden daar gewoon een zwak moment...
![]()
Grtz,
Bootsmaar goe voor mij

dit jaar was op 15min gekeurd en betaald, vorig jaar hebben ze geen remtest en roettest gedaan omdat ze wilden dat ik zo snel mogelijk de Jeep Cherokee depaneerde die voor mij stil gevallen was

TEAM garage "DE SCHUUR"
- tracker
- LROCB-Member
-
- lrocb_lidnr: 1272
- Contacteer:
Ik deze keer ook zonder kleerscheuren door de keuring.
De controle op de controle zal dit jaar niet geweest zijn zeker.
De controle op de controle zal dit jaar niet geweest zijn zeker.
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
ikke gisteren met den D II om hr 15.50 binnen ...om hr 16.11 aan de kassa.Ik kwam er aan en moest de motor zelfs niet stilleggen.Direkt binnen.
Maar ik hou het wel in de gaten op internet vanaf hr 14.30 als ik naar de keuring moet met eender welke wagen.
Rob
Maar ik hou het wel in de gaten op internet vanaf hr 14.30 als ik naar de keuring moet met eender welke wagen.
Rob
-
- lrocb_lidnr: 712
Verleden jaar (sh*t, doe mij aan denken dat ik einde deze maand ook terugmoet gaan) ging ik met mijn P38a. Bij het controleren van de papieren en chassienr, banden etc zag de controleur achteraan een sticker " Ik hou van mijn vrouw, stom hé"
"Beter je eigen vrouw dan die van de geburen" antwoorde hij mij en al lachend ging mijne auto door. Eerste keer dat er geen opmerking op de kaart stond.
"Beter je eigen vrouw dan die van de geburen" antwoorde hij mij en al lachend ging mijne auto door. Eerste keer dat er geen opmerking op de kaart stond.
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Toen hij uw sticker zag ,dacht hij mischien;Ikke ookPatou schreef:Verleden jaar (sh*t, doe mij aan denken dat ik einde deze maand ook terugmoet gaan) ging ik met mijn P38a. Bij het controleren van de papieren en chassienr, banden etc zag de controleur achteraan een sticker " Ik hou van mijn vrouw, stom hé"

Rob
- Petrol
Waar gaat gij naar de control?
ikke tijdje geleden naar de keuring in Mollem. Splinternieuwe auto met trekhaak af-fabriek. Trekhaak moet dus toch gekeurd worden... Telefonisch afspraak proberen maken. Gaat niet zegt de juffrouw, zo'n afspraak moet via internet. Afspraak proberen maken via internet. Lukte niet, ik kreeg een pop-up met de melding dat voor dergelijke keuring contact moet opgenomen worden met de telefonische helpdesk
Dus ikke, foert, zonder afspraak naar de keuring. Chanceke, één auto voor mij in de 4x4-rij. Na 25 minuten is het eindelijk aan mij. Mooi schouwspel om te zien hoe ze met 2 het chassisnummer aan het zoeken waren. Dat hebben ze zo'n 10 minuten volgehouden tot ik droog opmerkte dat dit tegenwoordig ook in de ruit staat... Mooi, ik mocht verder rijden. Komen ze met 3 achter mijn auto staan. Ik dacht dat er wel een en ander apparatuur aan te pas zou komen om te zien of de polen wel goed aangesloten waren, de hoogte, stabiliteit... ok waren. Nope. De middenste van de 3 voelt manueel eens aan de trekhaak en dat was het. Enkel nog afrekenen. Het geeft een gevoel van zekerheid te weten dat uw trekhaak zo uiterst verfijnd getest is
Als de overheid nog eens een extra belasting wil invoeren, dat ze dan gewoon een taks heffen op de verkoop van trekhaken he. Dan hoeven ze de tijd van de mensen niet meer te vergooien. Uiteindelijk heeft dit alles bijna 50 minuten geduurd. En dat was een nieuwe auto. Ik hou mijn hart vast tegen als mijn 4-jaar oud karretje aan de beurt is binnenkort 

ikke tijdje geleden naar de keuring in Mollem. Splinternieuwe auto met trekhaak af-fabriek. Trekhaak moet dus toch gekeurd worden... Telefonisch afspraak proberen maken. Gaat niet zegt de juffrouw, zo'n afspraak moet via internet. Afspraak proberen maken via internet. Lukte niet, ik kreeg een pop-up met de melding dat voor dergelijke keuring contact moet opgenomen worden met de telefonische helpdesk

-
- lrocb_lidnr: 712
Dit jaar ook in Mollem, net over de brug laat mijn P38a toch geen olie op de overal van die inspecteur vallen. Zat direct met een rode kaart. Bij Andre-Asse voor meer dan 2000yourikes laten vervangen om bij de kontrole te horen dat het nog vettig was onder. Toonde toen de faktuur en was dan in orde.... Heb al opgemerkt daar : moet je iets vervangen, wacht dan tot je naar de controle moet gaan. Als ze opmerken dat je kosten aan de wagen deed geraak je er door.
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
Petrol, niet druk om maken, die mensen doen gewoon hun job, controleren of uw nieuwe trekhaak conform is hoort daar nu eenmaal bij..
- Petrol
Ja tuurlijk, weet ik wel. Het was gewoon de opeenvolging van obstakels. Een afspraak maken leek maar niet te lukken. Van kastje naar de muur. Een eeuwigheid wachten terwijl er maar één auto voor mij was, een heel gedoe om het chassisnummer te vinden, en dan de controle van de trekhaak die eruit bestaat dat ze eens voelen of hij er niet af valt...
- christiaan
- lrocb_lidnr: 7
Die controle omwille van een trekhaak is ronduit beschamend!
Ging ooit eens met een wagen van 2 maanden oud naar de TC in Deurne omwille van de trekhaak. Afgekeurd! ... omdat 1 van de banden niet de juiste snelheidsindex had. Had de week daarvoor een kapotte band gehad. Man toen heb ik veel moeite moeten doen om me kalm te houden!
Ik wist toen nog niet eens van het bestaan af van die snelheidsindex. "Wablieft met die ene band mag ik maar 180 km/h rijden en met die 3 andere 240? Ik dacht ik maar 120 mocht doen ... en ik kwam hier trouwens voor dien trekhaak, anders had ge mij hier de eerst komende 4 jaar niet gezien ... jullie hebben zelfs niet naar dien trekhaak gekeken. Als jullie nu de bevestiging hadden gecontroleerd en de stekker hadden nagekeken had ik er nog mee kunnen leven maar nu ... afzetterij dat is het gvd."

Ging ooit eens met een wagen van 2 maanden oud naar de TC in Deurne omwille van de trekhaak. Afgekeurd! ... omdat 1 van de banden niet de juiste snelheidsindex had. Had de week daarvoor een kapotte band gehad. Man toen heb ik veel moeite moeten doen om me kalm te houden!
Ik wist toen nog niet eens van het bestaan af van die snelheidsindex. "Wablieft met die ene band mag ik maar 180 km/h rijden en met die 3 andere 240? Ik dacht ik maar 120 mocht doen ... en ik kwam hier trouwens voor dien trekhaak, anders had ge mij hier de eerst komende 4 jaar niet gezien ... jullie hebben zelfs niet naar dien trekhaak gekeken. Als jullie nu de bevestiging hadden gecontroleerd en de stekker hadden nagekeken had ik er nog mee kunnen leven maar nu ... afzetterij dat is het gvd."
Raaên = disappearing from the grid = remize à zero