De olie is vervangen verleden week door MTF van kroon olie.
Moet ik me daar zware zorgen over maken

Ook aan de voor diff heb ik een klein lek thv de aansluiting van de cardan,wat moet ik allemaal vervangen

Mvg
Dat zie ik niet staan in de tekst van " De Rob", Ik lees dat je bak kapot is en dat je in panne gaat vallen.techniiek schreef:thx mannen dus met de boite kan ik nog enkele maanden verder, rij 10000 km per jaar met de def.
Mvg
dat lees ik nu toch ook niet zulle zeeroverzeerover schreef:Dat zie ik niet staan in de tekst van " De Rob", Ik lees dat je bak kapot is en dat je in panne gaat vallen.techniiek schreef:thx mannen dus met de boite kan ik nog enkele maanden verder, rij 10000 km per jaar met de def.
MvgIk zou deze vervangen, zo snel mogelijk.
Zit een magneetje in de aflaatstop.Is steeds een mooi speldekussen.elbekko schreef:Ergste dat er kan gebeuren is dat dat roulement stukskes begint te verliezen, die in de rest van de boite tussen de tandwielen raken, en dan ineens iet boem zegt.
Ik ga de boite wel vervangen maar had daar indien mogelijk nog een aantal maanden mee gewacht thw voor de raadDe Rob schreef:Daar kan u nog lang mee verder rijden.techniiek schreef:thx mannen dus met de boite kan ik nog enkele maanden verder, rij 10000 km per jaar met de def.
Mvg
Rob
Grotere stukken gaan daar niet lang tegen blijven plakken. Maar als die eraf komen zult ge wel doof worden voor ge in panne valtDe Rob schreef:Zit een magneetje in de aflaatstop.Is steeds een mooi speldekussen.elbekko schreef:Ergste dat er kan gebeuren is dat dat roulement stukskes begint te verliezen, die in de rest van de boite tussen de tandwielen raken, en dan ineens iet boem zegt.
Rob
Ik vind gewoon dat je sommige dingen niet moet uitstellen, iets wat kapot gaat, gaat altijd op een verkeerd moment kapot. En als je al weet dat er een slecht onderdeel is.Wolf schreef:dat lees ik nu toch ook niet zulle zeeroverzeerover schreef:Dat zie ik niet staan in de tekst van " De Rob", Ik lees dat je bak kapot is en dat je in panne gaat vallen.techniiek schreef:thx mannen dus met de boite kan ik nog enkele maanden verder, rij 10000 km per jaar met de def.
MvgIk zou deze vervangen, zo snel mogelijk.
![]()
Is het niet zo dat 't allerergste dat kan gebeuren is dat je ineens geen 5de meer hebt?
Dat is inderdaad een doem-scenariochristiaan f schreef:als t vanbinnen kapotdraaid wat gebeurd er ?
dat zal waarschijnlijk een hoorbaare krak of schraapgeluid zijn
en ge zult geen aandrijving meer hebben .
zult nog t een en t ander horen rammelen terwijl ge uitbold.
vastlopers, gesprongen distributie, brekende en door den blok knallende drijfstangen, oververhittingen , brekende assen,
aan gort draaiende differentielen, homokineten die desintegreren ,olieleidingen die losknallen , remleidingen die lekken , enz
op fora lijkt dit altijd spectaculairder dan dat t in t echt gebeurd.
boemgeluiden heb ik in al t voorgaande nog niet gehoord .
Da's dan ook weer waar, maar na nen tijd begint ge toch niet meer op een beteke chance te hopenchristiaan f schreef:als t vanbinnen kapotdraaid wat gebeurd er ?
dat zal waarschijnlijk een hoorbaare krak of schraapgeluid zijn
en ge zult geen aandrijving meer hebben .
zult nog t een en t ander horen rammelen terwijl ge uitbold.
vastlopers, gesprongen distributie, brekende en door den blok knallende drijfstangen, oververhittingen , brekende assen,
aan gort draaiende differentielen, homokineten die desintegreren ,olieleidingen die losknallen , remleidingen die lekken , enz
op fora lijkt dit altijd spectaculairder dan dat t in t echt gebeurd.
boemgeluiden heb ik in al t voorgaande nog niet gehoord .
awel ik heb er nu ook eentje die gereviseerd was: als ze warm is, krijg ik die moeilijk in 1ste, voor de rest: prima bak/steven 90 schreef: Het enige jammer is dat ik die bak gekocht heb als zijnde gereviseerd![]()