Daverende DiscoII
- Reko
- lrocb_lidnr: 720
- Contacteer:
Daverende DiscoII
Mn Rosita heeft me in de steek gelaten.. Tijdens het rijden werd ik een daver gewaar. Deze was er ook in ralenti, met of zonder ingetrapte ontkoppeling.... De daver is wel te voelen in de ontkoppelingspedaal..
De injectoren zijn goed, ecu is getest en goed... Zou het vliegwiel kapot kunnen zijn? Wat zou het anders nog kunnen zijn? De wagen heeft 230.000km...
De injectoren zijn goed, ecu is getest en goed... Zou het vliegwiel kapot kunnen zijn? Wat zou het anders nog kunnen zijn? De wagen heeft 230.000km...
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
- Messias
- lrocb_lidnr: 0
Re: Daverende DiscoII
vliegwiel kapot 

when you do things right people won’t be sure you’ve done anything at all
- Escape
- lrocb_lidnr: 532
- Contacteer:
Ik vrees het ook.Messias schreef:vliegwiel kapot
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
- Vae Victus
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 983
aiiiiiiiiiiiiii
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
- zeerover
- lrocb_lidnr: 548
HD steken.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur

- Basil
- lrocb_lidnr: 0
mijn D2 heeft ook een kapotte veer gehad in het vliegwiel, daarvan merkte ik niets, of is er meer kapot dan alleen een veer?
(kapot vliegwiel is boven water gekomen door een ander probleem te zoeken/op te lossen)
(kapot vliegwiel is boven water gekomen door een ander probleem te zoeken/op te lossen)
TEAM garage "DE SCHUUR"
- Reko
- Contacteer:
Dat werd me afgeraden.. De wagen doet teveel on roadkm's..zeerover schreef:HD steken.
Het zal dus wss het vliegwiel zijn.. Maar gezien de km's maken we van een nood een deugd en steken we ineens een nieuwe koppeling ook.. Ik houd jullie op de hoogte.
Volgende week starten de werkzaamheden.
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
ex zebra, als de boite er van onder is beter de hele reutemeteute vervangen dan ben je voor lang gerust 

- Reko
- Contacteer:
discofreak schreef:ex zebra, als de boite er van onder is beter de hele reutemeteute vervangen dan ben je voor lang gerust

Das al allemaal besteld