Ik merk de laatste tijd dat ik na een tijdje rijden mijn rempedaal redelijk ver kan induwen.
Bij een 2e maal duwen remt hij wel voluit.
Wat kan de oorzaak zijn?
Slecht remmen
- Bely90
- lrocb_lidnr: 0
Slecht remmen
A dirty mind is a joy forever
- Escape
- lrocb_lidnr: 532
- Contacteer:
Re: Slecht remmen
Speling op de wiellagers, waardoor de remklauwen verder opengeduwd worden bij het rijden.Bely90 schreef:Ik merk de laatste tijd dat ik na een tijdje rijden mijn rempedaal redelijk ver kan induwen.
Bij een 2e maal duwen remt hij wel voluit.
Wat kan de oorzaak zijn?
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
- steven 90
Klinkt mij bekend in de oren,was bij mij de hoofdremcilinder die naar de zak was.
Hoe dan ook niet mee blijven rijden,of hoe dan ook uit tessenderlo wegblijven als ik op de baan ben
Hoe dan ook niet mee blijven rijden,of hoe dan ook uit tessenderlo wegblijven als ik op de baan ben

- Bely90
Heb er deze voormiddag is me gerammeld. Met de wielen wel te verstaan.
Zelfs zonder ze van grond te zetten hoor ik een tikje rechts voor. Volgens mij is dat de dader.
Kan misschien in Tessenderlo is langs de avondschool komen voor de reparatie. Steven, ik zal u op tijd proberen te verwittigen
Zelfs zonder ze van grond te zetten hoor ik een tikje rechts voor. Volgens mij is dat de dader.
Kan misschien in Tessenderlo is langs de avondschool komen voor de reparatie. Steven, ik zal u op tijd proberen te verwittigen

A dirty mind is a joy forever
- steven 90
Bely90 schreef:Heb er deze voormiddag is me gerammeld. Met de wielen wel te verstaan.
Avondschool doe ik niet meer,maar ik wil u altijd wel verder helpen