Hallo iedereen,
Ik heb een 2015 Discovery 4 en heb juist een Bip&Go-badge gekocht voor een automatische/elektronische tolbetaling voor de Franse autostrades.
Mijn Discovery 4 is echter uitgerust met een extra voorruit verwarming (zo draadjes zoals in een achterruit).
Iemand ervaring waar het bakje een goed signaal kan geven? Of is de standaard plaats naast de binnen spiegel OK?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Dino
Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)
-
- lrocb_lidnr: 0
Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)
2015 Discovery 4 SDV6 HSE
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Re: Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)
In een Fiat Ducato net naast de spiegel hangen en geen problemen tot nu toe
- baudts
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1139
Bij ons staat dit gwn boven aan de voorruit. als je niet zeker ben leg het op het dashboard en als je door de peage rijd hou je het daar met de hand
wij hebben nog nooit problemen gehad. dit gezegd zijnde kan je op zich proeberen. de plakband op de achter kant is niet zo'n goede kwaliteit dat je deze niet terug loskrijgt eenmaal geplakt
bij mij is deze zelf al veranderd naar een andere dubelzijdige tape 

wij hebben nog nooit problemen gehad. dit gezegd zijnde kan je op zich proeberen. de plakband op de achter kant is niet zo'n goede kwaliteit dat je deze niet terug loskrijgt eenmaal geplakt

Land Rover closest thing to heaven on earth
-
- lrocb_lidnr: 0
Bedankt voor de reacties!baudts schreef: ↑wo 18 mei, 2022 13:17 Bij ons staat dit gwn boven aan de voorruit. als je niet zeker ben leg het op het dashboard en als je door de peage rijd hou je het daar met de hand![]()
wij hebben nog nooit problemen gehad. dit gezegd zijnde kan je op zich proeberen. de plakband op de achter kant is niet zo'n goede kwaliteit dat je deze niet terug loskrijgt eenmaal geplaktbij mij is deze zelf al veranderd naar een andere dubelzijdige tape
![]()
Ik kan nu ook bevestigen dat de voorruit verwarming geen problemen oplevert voor de péage badge. Ik had de badge gewoon op het dashboard gelegd en werkte perfect!
2015 Discovery 4 SDV6 HSE