echter bij het opnieuw in de auto te steken gezien dat er ineens een bout op de bumper goleiend heet is beginnen te staan en batterij begon onmiddelijk te ontladen.
bij nader kijken ook gezien dat de winch motor enorm warm begint te staan zonder te gebruik en blijft opwarmen.
had dan even aan de winchknop in het dashboard uitgemeten want ik zag dat beide lampen aanstonden en deze zouden enkel mogen aan gaan indien je de winch laat spoelen en in di richting. heb hier gezien dat blijkbaar de knop continue stroom krijgt op het inspoelen en uitspoelen op hetzelfde moment!!

Dus ik denk dat dit de batterij ontlaad alsook de winch laat opwarmen. bij al deze acties en eten stond overal zelf de winchleutel (op negatieve) volledig af. dus er was zelf geen negatief contact. als je op de knop druk dan hoor je de relais wel klikken echter de winch spoelt niet. heb de indruk dat de relais aan beide F1 en F2 tegelijkertijd stroomt probeert te geven. enig idee hoe dit komt? en hoe op te lossen? houdt dit in dat de relais de geest heeft gegeven?
heb de winch 3 weken geleden nog gebruikt zonder problemen noch overhitting, ... (was de eerste keer sinds albright relais erin sit) of kan dit aan iets anders liggen?
ik zie geen brand merken op de kabels of dergelijke. echter de bout die gloeiend rood was heeft zijn eigen wel deels aan de bumper gelast. om een idee te geven hoe warm de boel word.
ondertussen warmt de bout niet meer op als ik alles aansluit echter dit is omdat ikhet enkel een minuutje of 2 aansluit en dan wordt de winch motor zo warm dat je u hand er bijna niet kunt tegen houden.