Nu ik terug in Belgie werk en het huis bijna af is , is er terug tijd voor extra hobbies.
En LR is zoals een hardnekkige schimmel of goeie geslachtsziekte; ge geraakt er blijkbaar niet echt vanaf....
Dus ben terug in de markt voor een S3/TD5/TDI dinges.
enfin iets dat eens goed tegen den boom kan schuren of goed onder water staan
SuPerSoNiC_110 schreef:Nu ik terug in Belgie werk en het huis bijna af is , is er terug tijd voor extra hobbies.
En LR is zoals een hardnekkige schimmel of goeie geslachtsziekte; ge geraakt er blijkbaar niet echt vanaf....
Dus ben terug in de markt voor een S3/TD5/TDI dinges.
enfin iets dat eens goed tegen den boom kan schuren of goed onder water staan
cheerio
Welcome back
binnen een paar maandjes heb ik misschien een mooie 90 in aanbieding. ~40.000km en van 2013
Heeft al snorkel en treesliders en is 2" verhoogt, maar was door vorige eigenaar voor de show gedaan, want heeft nog geen off-road gezien.
28/02 - Loss of a good friend...
__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__ In a time of chimpanzees, I was a penguin.
SuPerSoNiC_110 schreef:TD5 van 2014 zie ik wel zitten
ga van't weekend al eens lekker shoppen zie.
Tijd dat je een heropvoedingscursuske gaat volgen... Laatste Td5-en zijn van 2006... Daarna volledig hertekend dashboard (met nog minder plaats dan voorheen), enkel nog naar voor gerichte zetels (dus 90 = 4 zitter) en een Ford Transit motor 2.4. Sinds een paar jaar een Ford 2.2... Na Td5 herkenbaar aan de gebolde motorkap (vandaar de smalende naam "bultneus"), want de turkenbusmoteur ligt te ver naar boven.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
in de markt voor ne S3/TDI of TD5, dus niet TDCI/Puma/2.2/2.4/bultneus of hoe ge het ook wilt noemen.
TDI/TD5 hebben mijn voorkeur vanwege brak-proof want dat is de bedoeling van de koets.
als ik wil gaan cruisen op den Avenue Louise neem ik wel een ander vehicle