de uitlaat van de turbo zit tegen het stuurhuis, het scheelt niet veel maar zit er toch tegen...
1.5cm opschuiven is mss veel maar er moet toch wat ruimte tussen zitten.
safariroof schreef:de uitlaat van de turbo zit tegen het stuurhuis, het scheelt niet veel maar zit er toch tegen...
1.5cm opschuiven is mss veel maar er moet toch wat ruimte tussen zitten.
met rechts stuur niks probleem...Met links stuur veel probleem.
Hetgeen u wil doen met motor uit center te verleggen...bestel al maar een doos cilentblocs waar de versnellingsbak mee in het chassis ligt
Rob
Rob bedankt voor de tip, zal zien hoe het loopt...
heb de motor niet uit het center gehaald maar iets naar rechts gekanteld door aan de linker kant zowel aan de motor als aan de boite één cm tussen silent-blok en motorsteun te plaatsen.
Hmm, zeker dat je dat nog wil riskeren met de nieuwe oldtimerkeuring?
Enfin, er is nog veel mogelijk, een kennis van me is er uiteindelijk in geslaagd zijn Lightweight met Discovery chassis en Tdi motor in te schrijven, met geldig gelijkvormigheidsattest
ze controleren niet veel op de oldtimer keuring. Ze hebben bij mij zelf nauwelijks de papieren bekeken. mocht onmiddleijk naar vanachter rijden en terug naar buiten.
voor de reeds ingeschreven oldtimers zal het wel minder problemen geven...
zoals ze nu al strenger zijn om nu een oldtimer te keuren zullen ze
dan ook gewoon in orde moeten zijn i.v.m. normale dingen zoals verlichting, banden, remmen,
stuurgewrichten, enz...