Heb gele plons van 20 A vervangen, draaide efkes terug, maar na tijdje sprong die weer?
Vocht via de ventilatiekleppen binnen ?, ventilator of schakelaar defekt

Iemand ook al voorgehad

Grtz
Frank Td5
Frank Td5 schreef:Gisteren macheerde mijn blazer van mijn Defender 90 Td5 van 2006 niet meer, toen ik de schakelaar naar beneden trok voorlaatste stand
Heb gele plons van 20 A vervangen, draaide efkes terug, maar na tijdje sprong die weer?
Vocht via de ventilatiekleppen binnen ?, ventilator of schakelaar defekt![]()
Iemand ook al voorgehad![]()
Grtz
Frank Td5
Altijd zeker spelen, zeker als je 150 m hoog, aan een Rots hangt (dubbeltsjek), begrijp jeWolf schreef:ik zou het op nog een paar ander forums vragen ook.![]()
Gemene mens!Wolf schreef:die is ondertussen al verkocht.
Werd die ruitenwisser dan bedient met een stekker in zijn sigarenaansteker...t'is Franky boy weer om op zijn manier problemen aan te brengen...man man.alanius schreef:kapotte sigaren aansteker was de oorzaak![]()
en is opgelost ondertussen
De Rob schreef:Werd die ruitenwisser dan bedient met een stekker in zijn sigarenaansteker...t'is Franky boy weer om op zijn manier problemen aan te brengen...man man.alanius schreef:kapotte sigaren aansteker was de oorzaak![]()
Dan doen er weer een hoop mensen moeite om alles uit te leggen.
Rob
Roby boy,De Rob schreef:Werd die ruitenwisser dan bedient met een stekker in zijn sigarenaansteker...t'is Franky boy weer om op zijn manier problemen aan te brengen...man man.alanius schreef:kapotte sigaren aansteker was de oorzaak![]()
Dan doen er weer een hoop mensen moeite om alles uit te leggen.
Rob
ge hebt ni goed gezien Franky: zone kop krijgt ge van hammerite.Frank Td5 schreef: @Wolf
Aan uw Avatar te zien, is uw kop ook mee gedinitrold
ik zou nog iets willen zeggen maar ik durf ni.De Rob schreef:.....Als ik mijne Tom Tom insteek springt de zekering.
Toen ik dit hier op had gezet, wat ik blijkbaar precies beter niet had gedaan pffff, had ik mijn sigarenaansteker nog niet gebruikt, enkel mijn BLAZER verwarming opgezet, en toen sprong zekering na paar minuten .De Rob schreef:Volgens mij had het dan veel simpeler geweest om te zeggen.....Als ik mijne Tom Tom insteek springt de zekering.Zeggen dat de zekering springt als ge de verwarming opzet is wel een gans andere uitleg...alléé volgens mij toch.En ja het is inderdaad dezelfde zekering voor de twee.
Rob
Ne foto van 4x4fun begot... Waar edde die nog gevonden.
Henk, met die donkere bril op, ziet ge Spoken .Henk schreef:15 September 2014
Alain, alles blijft nog steeds marcherenalanius schreef:kapotte sigaren aansteker was de oorzaak![]()