Zou geen probleem moeten zijn, er rijden er wel meer zo rond. Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)
Henk schreef:Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan
Pas maar op want het "niet kunnen uitvoeren van de roettest" kan aanleiding geven tot een rode kaart heb ik vorig jaar mogen ondervinden, de oorzaak lag wel ergens anders maar het resultaat is wel hetzelfde...
Henk schreef:Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan
Pas maar op want het "niet kunnen uitvoeren van de roettest" kan aanleiding geven tot een rode kaart heb ik vorig jaar mogen ondervinden, de oorzaak lag wel ergens anders maar het resultaat is wel hetzelfde...
Yohani
bedankt voor de tip! in maart moet ik naar de keuring en kzalt daar keer vragen.. tlopen nog vriendelijke mensen rond in de keuring in harelbeke..