Interessepeiling Roadbook weekend

Hier kun je je eens goed laten gaan
Henk
lrocb_lidnr: 30

Interessepeiling Roadbook weekend

Ongelezen bericht door Henk »

Gezien het moeilijker en moeilijker wordt om deftige roadbooks in ons eigen landje te rijden, bij deze de vraag of er interesse is om een keer een heel weekend in Noord-Frankrijk een aantal Roadbooks te rijden.

We zouden ergens in de buurt van de Belgisch-Franse grens kunnen vertrekken en zo een hele dag rijden, ergens op een camping slapen en de volgende dag weer terug een roadbook richting België
Laat je mening maar horen
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Maverick
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 642

Re: Interessepeiling Roadbook weekend

Ongelezen bericht door Maverick »

klinkt interessant Henk. Doen :thumbup:
RRS tdv6

aka: Patrick
peter69
LROCB-Member

Ongelezen bericht door peter69 »

ben wel geintresseerd

peter
Peter Puma
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1062
Contacteer:

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Dat zie ik ook nog wel zitten, hangt natuurlijk een beetje af van het soort roadbook ;).
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Fabke01
lrocb_lidnr: 1321
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fabke01 »

Same here .... :thumbup:
defje
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door defje »

Ho, Ho Henk,
Er zijn in ons België nog best schone roadbooks te maken. Je moet wat meer zoeken maar het lukt mij nog steeds om in België leuke, interessante en (deels) alleen voor 4x4 begaanbare roadbooks te maken. Dan moet je denken aan de roadbooks zoals "Waterloo" en "Vlaamse Ardennen" die ik voor de leden van de LROC heb gemaakt. Maar misschien versta jij onder deftige RB's wat anders: lekker modderen en vastzitters. Dat wordt inderdaad moeilijker. Binnen afzienbare tijd ook in Noord Frankrijk. (Zie de problemen die Greenlane Adventure in Noord Frakrijk ondervindt door onverantwoordelijke modderminnaars) Was het daarom dat ik jou, zelfs in jouw "achtertuin" nooit heb zien deelnemen. Mijn gedacht: maak landschappelijk mooie RB's in België en beperk je modderaspiraties tot aangewezen terreintjes.
Groetjes,
An3s
christiaan
lrocb_lidnr: 7

Ongelezen bericht door christiaan »

Ik vrees dat Andries gelijk heeft wat betreft mogelijke beperkingen die er zitten aan te komen in noord Frankrijk.
Hetzelfde is jaren geleden gebeurd in "onze" Ardennen. Daar is nu ook veel verboden omdat Nederlanders en Vlamingen daar elk weekend alles gingen platrijden. Het probleem verschuift nu naar het zuiden.

Hiermee wil ik zeker niet gezegd hebben dat LROCB geen roadbooks zou mogen organiseren in die regio, dat is tot op heden nog steeds hun goed recht. Je kan daar (voorlopig toch nog) fantastische mooie roadbooks organiseren met veel meer afwisseling dan je in onze contreien kan vinden en met een verhouding onverhard/verhard waar wij hier alleen maar van kunnen dromen.
Ik kan me voorstellen dat clubs (en commerciële organisaties) met dilemma's zitten omtrent dit onderwerp (als ze al eens over nadenken natuurlijk). Enerzijds willen die zoveel mogelijk mensen plezieren (of €'s verdienen), anderzijds verhogen ze zo het risico om hun hobby (commerce) in het gedrang te brengen.
Raaên = disappearing from the grid = remize à zero
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Als het dan hier bijna niet meer mag,dan gaan we maar roadbooks rijden in Mali en Moretanie. :mrgreen:
In Zuid Algerije heb ik er ook mooie gedaan..hoe noemt dat hoogste bergske daar alweer..Ascrem,?
Rob
Henk
lrocb_lidnr: 30

Ongelezen bericht door Henk »

@Zuid-Algerije: kunnen we gelijk zo'n gasinstallatie bezichtigen en wie weet komen we nog op het nieuws ... :roll:
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Henk schreef:@Zuid-Algerije: kunnen we gelijk zo'n gasinstallatie bezichtigen en wie weet komen we nog op het nieuws ... :roll:
:crazy:
Da bedoel ik....Maar wij mochten niet in de buurt komen van dergelijke instalaties....en we hebben ook niet geprobeerd om er zo maar binnen te rijden.
Plaats reactie