Selfmade dashbord/middenconsole

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
seriesfan
lrocb_lidnr: 0

Selfmade dashbord/middenconsole

Ongelezen bericht door seriesfan »

Hoi,bij de opbouw van mijn Landrover 110 vond ik dat er maar weinig stroomkringen met bijhorende zekeringen inzaten,heb toen maar zelf een geheel nieuwe kabelboom gemaakt en een zekeringendoos van 24 stuks zodat ik niet zoveel verbruikers per zekering heb,voor wat meer ruimte te hebben voor de inbbouw heb ik maar zelf een middencosole ontworpen van bovenkant dashbord tot onder op de versnellingsbaktunnel. In het onderste gedeelte heb ik de zekeringen en relais ingebouwd,bovenaan 2 ventilatieroosters met in de midden plaats voor een radio en extra schakelaars voor de lieren,schijnwerpers,compressor enz,doordat ik niet meer aan de bedieningshendels van de ventilatiekleppen kom heb ik hierop motortjes uit een elektrische stoel gebouwd die ik met een wipschakelaar kan bedienen, de aluminium platen die ik gebruikt heb zijn gezandstraald en gespoten in matzwart en zilver voor de schakelpanelen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Waartoe zijn wij op aarde ?
Plaats reactie