What's going on guys

Ze zijn blijkbaar een stuk van de tent vergeten (zie alginder) en deden een wanhopige oproep voor een stuk_van_de_tent transporteur. Da's misschien een opportuniteit om er terug bij te geraken ;-) ;-)Maverick schreef:Ik was voorbereid op een leuk weekendje in Bertrix, maar nu hoor ik net dat de inschrijving van team LROCB geannuleerd is![]()
What's going on guys![]()
![]()
Hoezo??? Wordt daar dan geen verslag van gemaakt en gedistribueerd?Maverick schreef:Ik kan nie goed volgen![]()
Maar ja, ik was niet op de ledenvergadering en dan weet je natuurlijk van niks
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
+1Basil schreef: en zo wordt de kloof tussen beide clubs weer wat groter
Basil schreef:persoonlijke strubbelingen hoeven niet binnen xrover uitgevochten te worden, dat is een probleem van 2 personen onderling buiten beide clubs om
maar blijkbaar is het wel een drukkingsmiddel binnen de club ...
spijtig dat Lombi "forfait" gegeven heeft
en zo wordt de kloof tussen beide clubs weer wat groter
Dennis schreef:...wij weten dat Mark en Debbie richting het bestuur van Xrover het nodige gedaan hebben om zich te verontschuldigen.Debbie door persoonlijk met Dirk hun voorzitter te bellen...
Ja 'k dacht ook al; Jan.gel - de kampioen in't terugtrekken van commentaren - doet het weer ;-)Wolf schreef:mijn reactie op j.an.g.e.l. is natuurlijk totaal onbegrijpelijk als meneer zijne kak terug intrekt en zijn item verwijdert.
Och, gaan we het persoonlijk spelen en onnozele woordspelingen maken?seyno88 schreef:Aan Maxweasel , wa was het uit Melkzever?