Zou het,met dit dokument nu lukken, om opnieuw een EU-gelijkvormigheidsattest bij LR dealer aan te vragen

Zodat, ik naar de keuring kan gaan, met mijn LW

Frank Td5 schreef:Vandaag, heb ik het Certificate of permanent export, V561 ontvangen van DVLA SWANSEA
Zou het,met dit dokument nu lukken, om opnieuw een EU-gelijkvormigheidsattest bij LR dealer aan te vragen![]()
Zodat, ik naar de keuring kan gaan, met mijn LW
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Frank,Vooraleer ge aan oldtimer,classic,alleen staand geval of andere statuten denkt.... U moet eerst met dat document "permanent export" naar de Douane voor een sticker 705 en roze formulier. Eerder kunt ge niet naar de controle,Landrover of DIV.Als ze bij de Douane dan ook naar een deel van het inschrijvingsbewijs vragen weet ge al dat het documenten pakket niet kompleet is.Frank Td5 schreef:Rob, nog een vraagske; hij is van 1984, hij is dus 28 jaar oud, ik zou hem als Oldtimer willen inschrijven, maar moet hij als LV geen 30 jaar oud zijn, om als Oldtimer te kunnen inschrijven
succes he maat, hopelijk krijgt ge uw karreke terug op de baanFrank Td5 schreef:Ok Rob, zal eerst eens naar de douane gaan, voor die sticker 705 & roze formulier , dan kunnen we verdere stappen ondernemen
apropos,frank victor 15 =fluppevictor 15 schreef:succes he maat, hopelijk krijgt ge uw karreke terug op de baanFrank Td5 schreef:Ok Rob, zal eerst eens naar de douane gaan, voor die sticker 705 & roze formulier , dan kunnen we verdere stappen ondernemen