Iemand een idee waar ik dat kan kopen?

Model op foto is volgens mij niet goed ; de as moet meer naar achter staan, anders heb je geen hefboom-effect bij tillen van de trekhaak.
Wolf schreef:@Ronny, daarom zeg ik dat dit model niet goed is: de bol moet aan de andere kant van de as zijn, dan heb je een lange hefboom , zonder rugbelasting.
een camper trolley: jaja €€$$$ voor wat het moet dienen.
Een Hitchdrive is ook goed maar dat vind je niet meer.
Toch wel : het hefboomeffect moet je bekijken als de virtuele lijn tussen bol en handvat met het scharnierpunt alwaar de loodlijn op de as de virtuele lijn kruist. Hefboomeffect varieert dus ook ifv de hoogte boven de grond van de bol. Snappie ?Wolf schreef:Ik zoek iets zoals op bijgeleverde foto.
Iemand een idee waar ik dat kan kopen?
Model op foto is volgens mij niet goed ; de as moet meer naar achter staan, anders heb je geen hefboom-effect bij tillen van de trekhaak.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
boldruk gedeeld door de hefboom (die afhangt van de hoogte boven de grond van de bol.Wolf schreef:Thanks eltee, links krijg ik graag.
@Kris: zal wel kloppen zolang je alleen maar opheft; maar ik heb sterk het gevoel dat als je dan gaat trekken, je dan ook nog serieus kracht moet uitoefenen om de trekbaar omlaag te houden, wat niet is, denk ik, als de as meer naar achter staat.
Goeie tip ban Globetrotter: zoeken naar Trailerdolly