Zijn er hier Lightweight eigenaars

Zoja , post gerust jullie foto's hier van jullie zeldzaam mooi vehicle, met zijn Technische gegevens

Dan kan ik alvast eventjes meegenieten

Mvg
Frank
Kwijl kwijl...

Er is hier zelfs gene Kris113 geregistreerd, wel ne Kris110.Frank Td5 schreef:Zit de Kris113 hier niet meer, met zijn prachtige Lightweight, hij is daar ooit eens tot bij mij t'huis hier mee geweest
![]()
komma's leren lezen he Frank. De gordels zijn rondom = voor en achter.Frank Td5 schreef:Thx Adriaan, niet mis
Die Rolbar rondom , is niet mijn ding, precies wat toeters & bellen aan
Er staat toch duidelijk geschreven; auto voorzien van rollerbarPenguin schreef:komma's leren lezen he Frank. De gordels zijn rondom = voor en achter.Frank Td5 schreef:Thx Adriaan, niet mis
Die Rolbar rondom , is niet mijn ding, precies wat toeters & bellen aan
Rolbar is niet te zien
hey frank het is di de torbo en intercooler is er af gelaten ideaal pk en verbruik verhoudingFrank Td5 schreef:Met een 200 Tdi motor in, dat zal wel de max zijn , geen foto van
Mag je mij gerust eens doorgeven HendrikMinervaTempoLand schreef:@Frank Td5 : de Kris is de Kris 112, ik weet niet of hij hier nog zit maar indien nodig kan ik zijn e-mailadres nog eens doorgeven en eventueel een telnr.
En zijne Lightweight is super, binnenkort staat hij in het ene of andere boeksken te blinken (een reportage, niet te koop).
Groeten,
Hendrik.
Maldegem...De Rob schreef:waar zijn die stoomdagen altijd? daar was het
Just,ik kon op de naam niet opkomen deze morgen.boots90 schreef:Maldegem...De Rob schreef:waar zijn die stoomdagen altijd? daar was het
Grtz,
Boots
hoe is dat afgelopen?De Rob schreef:Zie maar dat ge een antwoord terug krijgt van die dienst.....Voertuig staat als gestolen ....teruggevonden en is vernietigd omdat de verzekering heeft uitbetaald.
Ik heb het voorgehad een tiental jaar geleden,met een lr 90 td die een klant in de streek van Zelzate(waar zijn die stoomdagen altijd? daar was het.) gekocht had bij een handelaar.Er was alleen een copy bij van een pv (ook toen al enkele jaren oud) van de Franse Gendarmerie.De Douane en Landrover had dit aanvaard had dit aanvaard .Maar op de autokontrole in Geel vonden ze de datum van dit pv veel te oud.(of was het op de DIV in Brussel??)
Dus wij met z'n twee naar die autoverkoper.Bleek daar alles leeg te staan.
Wij naar het Politiebureel van .....Waarom moesten we dat weten vroegen ze...Wij de uitleg gedaan.Politieman moest lachen en zei al schertsend ;Als ge enkele uurtjes wacht kan ik hem brengen want ik moet hem in Brugge gaan halen voor zijn wekelijkse halve wandeldag.Hij zat in de wandeling.
Toen kwamen we op het idéé om naar de Franse Politie te gaan .Dus wij naar Rijsel gaan zoeken naar de Gendarmerie national.Redelijk rap gevonden daar.Daar stuurden ze ons naar de "Franse DIV" die in dezelfde straat gevestigd was.
Iets voor sluitingstijd kwamen we daar binnen.Geen volk aan de loketten.
Toen we één of ander document vroegen waarmee we in Belgie zouden verder kunnen, kregen we de vraag...waar staat dat voertuig?Toen ik zei ;bij mij op het Gazon.Imposible messieur...le vehicle est destruier après une activité criminelle.
Gelukkig hadden we het voertuig niet op een aanhanger bij.
Rob
pieterjano schreef:hoe is dat afgelopen?De Rob schreef:Zie maar dat ge een antwoord terug krijgt van die dienst.....Voertuig staat als gestolen ....teruggevonden en is vernietigd omdat de verzekering heeft uitbetaald.
Ik heb het voorgehad een tiental jaar geleden,met een lr 90 td die een klant in de streek van Zelzate(waar zijn die stoomdagen altijd? daar was het.) gekocht had bij een handelaar.Er was alleen een copy bij van een pv (ook toen al enkele jaren oud) van de Franse Gendarmerie.De Douane en Landrover had dit aanvaard had dit aanvaard .Maar op de autokontrole in Geel vonden ze de datum van dit pv veel te oud.(of was het op de DIV in Brussel??)
Wij naar het Politiebureel van .....Waarom moesten we dat weten vroegen ze...Wij de uitleg gedaan.Politieman moest lachen en zei al schertsend ;Als ge enkele uurtjes wacht kan ik hem brengen want ik moet hem in Brugge gaan halen voor zijn wekelijkse halve wandeldag.Hij zat in de wandeling.
Toen kwamen we op het idéé om naar de Franse Politie te gaan .Dus wij naar Rijsel gaan zoeken naar de Gendarmerie national.Redelijk rap gevonden daar.Daar stuurden ze ons naar de "Franse DIV" die in dezelfde straat gevestigd was.
Toen we één of ander document vroegen waarmee we in Belgie zouden verder kunnen, kregen we de vraag...waar staat dat voertuig?Toen ik zei ;bij mij op het Gazon.Imposible messieur...le vehicle est destruier après une activité criminelle.
Rob
Er is hier zelfs gene Kris113 geregistreerd, wel ne Kris110Wolf schreef:Frank Td5 schreef:Zit de Kris113 hier niet meer, met zijn prachtige Lightweight, hij is daar ooit eens tot bij mij t'huis hier mee geweest
![]()
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
RobDe Rob schreef:Zie maar dat ge een antwoord terug krijgt van die dienst.....Voertuig staat als gestolen ....teruggevonden en is vernietigd omdat de verzekering heeft uitbetaald.
Rob
De meeste reden met 6.50 x 16 Goodyear Hi-miler Xtra Grips 'in service'.seriesfan schreef:Orgineel moeten daar toch 7.5-16 banden op,anders moet de motor en versnellings veel te veel toeren draaien waardoor de bak sneuvelt,bij he t Ned leger weten ze daar alles van, die hadden nog een hoop Nekaf banden op stock 6.5-16 die ze op de Landrovers gebruikt hebben met het gevolg dat de versnellingsbakken kapot draaide.