Linksachter zit zo'n originele steekas :

Rechtsachter, hebben ze zo'n steekas erin gestoken(waarschijnlijk van Defender)kan dit kwaad

Frank Td5 schreef:Dan zijn de voorste ook van een serie II III 88 met moer achter de dop, en zit er maar één originele meer op, zoals op de onderste foto
Wij hebben in der tijd een paar reserve steekassen gekocht bij lrseries.com.De Rob schreef:...Om dat deze steekassen praktisch niet zijn te vinden steken ze daar een "gewone" in.
Ik heb er steeds twee in voorraad gehad ...Deze zijn weg en als ik er andere bestel ....no longer stock krijg ik terug.
Frank Td5 schreef:Rob,
Bij de linkse(bovenste foto), niet originele dus, moet ik erop letten, dat één van de 6 flensbouten, boven het center wiel staat, of er loopt ponolie uit, waarschijnlijk, hebben ze de flensdichting ook niet vervangen
Normaal, moet ik hier nog van die dunne papieren liggen hebben, heb deze ooit eens bij jou gekocht destijds voor mijn serie III 88
Die 6 flensbouten, linkse kant, is dat gewoon rechtsen draad rob, dus naar links los
Ja ,dat zijn ze.Erwin schreef:Wij hebben in der tijd een paar reserve steekassen gekocht bij lrseries.com.De Rob schreef:...Om dat deze steekassen praktisch niet zijn te vinden steken ze daar een "gewone" in.
Ik heb er steeds twee in voorraad gehad ...Deze zijn weg en als ik er andere bestel ....no longer stock krijg ik terug.
Volgens de site kan je deze nog steeds krijgen.
LIGHTWEIGHT-REAR-AXLE-SHAFT-LH
Ah dan heb ik het verkeerd begrepen.De Rob schreef:Ja ,dat zijn ze.
Maar zouden ze de flenzen ook hebben.
Erwin schreef:Ah dan heb ik het verkeerd begrepen.De Rob schreef:Ja ,dat zijn ze.
Maar zouden ze de flenzen ook hebben.
Ik dacht dat het om de steekassen ging.
Sorry.
Maar de flenzen hebben ze nog, als ook de dekseltjes.
LIGHTWEIGHT-DRIVING-MEMBER
LIGHTWEIGHT-DRIVE-MEMEBER-CAP
Frank Td5 schreef:Rob,
Voor mijn Britse LW
Zo'n Koplampunits origineel LUCAS , 24 V met EU-keurmerk & bijhorende lampjes 24 V 55/50W![]()
Kun jij daar nog aangeraken![]()
Dat is nu het belangrijkste , om hem ooit door de keuring te krijgen