distibutieriem 300tdi

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
peter69
LROCB-Member

distibutieriem 300tdi

Ongelezen bericht door peter69 »

men zus heeft haar disco 1( 300tdi) in een garage binnen gedaan om een nieuwe distributieriem te plaatsen . zaterdag is hem gaan halen en nu start hij heel moeilijk en rookt enorm , gebeld met garagist uitleg is dat gloeibougies defect zijn en motor versleten en denk eerder dat de injectiepomp niet goed staat want bij ralenti draad hij goed maar als ge gas geeft komt hij moelijk op toeren en rookt enorm is dit mogelijk zo kan ik me voorbereiden als we terug gaan naar de garage
wagen is met perfect werkende motor binnengegaan

peter
Vae Victus
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 983

Re: distibutieriem 300tdi

Ongelezen bericht door Vae Victus »

Gloeibougies hebben daar niks mee te maken, zal idd wel verkeerd gezet geweest zijn.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Landy Bean
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 349

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Der zal wel een foutje in de timing zitten, opnieuw laten in orde zetten of geld terug :twisted:
peter69
LROCB-Member

Ongelezen bericht door peter69 »

kan er kans zijn op ernstige schade ??? motor draait mooi op ralenti
Vae Victus
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 983

Ongelezen bericht door Vae Victus »

klepstoters!
Vorig jaar kreeg ik de Disco plots niet meer gestart. In gang proberen trekken, startspray, noem maar op.
Dan gaan kijken naar riem en gezien dat meelooprol kapot was. En daardoor had ik alle klepstoters omgebogen.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Escape
lrocb_lidnr: 532
Contacteer:

Ongelezen bericht door Escape »

peter69 schreef:men zus heeft haar disco 1( 300tdi) in een garage binnen gedaan om een nieuwe distributieriem te plaatsen . zaterdag is hem gaan halen en nu start hij heel moeilijk en rookt enorm , gebeld met garagist uitleg is dat gloeibougies defect zijn en motor versleten en denk eerder dat de injectiepomp niet goed staat want bij ralenti draad hij goed maar als ge gas geeft komt hij moelijk op toeren en rookt enorm is dit mogelijk zo kan ik me voorbereiden als we terug gaan naar de garage
wagen is met perfect werkende motor binnengegaan

peter
Als de problemen met starten en rook er zijn gekomen na de 'herstelling', dan is het duidelijk dat er geen sprake is van sleet, maar van een slechte uitvoering. Kan altijd gebeuren, maar dan moet ge wel het lef hebben om er voor uit te komen en uwe klant tenminste willen verderhelpen!
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Plaats reactie