olie TD4
-
- lrocb_lidnr: 1261
olie TD4
hoi,
kan iemand mij zeggen welke olie ik in mijn def 110 tdCi moet doen en hoeveel (met/zonder filter).
weet ook iemand of ik die filter in den auto5 kan vinden (of waar ergens in de buurt van boechout ?)
ik zou nog snel voor mijn verlof even de olie willen verversen.
grtz,
Pief
kan iemand mij zeggen welke olie ik in mijn def 110 tdCi moet doen en hoeveel (met/zonder filter).
weet ook iemand of ik die filter in den auto5 kan vinden (of waar ergens in de buurt van boechout ?)
grtz,
Pief
- Beerke
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 519
Re: olie TD4
6.3liter met filter
5w30
Of auto 5 deze filter in stock heeft, bellen hé
5w30
Of auto 5 deze filter in stock heeft, bellen hé

J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
- zeerover
- lrocb_lidnr: 548
Koop een filter van een mini d w16 of zoals elk normaal mens de landrover garagepief schreef:hoi,
grtz,
Pief
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur

- Reko
- lrocb_lidnr: 720
- Contacteer:
En snel voor het verlof uw olie verversen.... En de rest van het onderhoud?
Doe dat de volgende keer een maand op voorhand... En dioe een volledig groot onderhoud.. Dan kan je , net als ik trouwens, bijna defecten al voorzien en anticiperen..
Ik vertrek in augustus, heb vorige week een groot onderhoud gedaan en er is een kapot lager, olietekort door een kapotte dichting en nog wat prullen aan het licht gekomen...
En kom nu niet af dat het een recente wagen is, want dan moet je sowieso naar de dealer.....
Doe dat de volgende keer een maand op voorhand... En dioe een volledig groot onderhoud.. Dan kan je , net als ik trouwens, bijna defecten al voorzien en anticiperen..
Ik vertrek in augustus, heb vorige week een groot onderhoud gedaan en er is een kapot lager, olietekort door een kapotte dichting en nog wat prullen aan het licht gekomen...
En kom nu niet af dat het een recente wagen is, want dan moet je sowieso naar de dealer.....
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
-
- lrocb_lidnr: 1261
Defke is van 2008 en heeft zijn 60K beurt 10k geleden gehad bij de dealer.
is niet meer in garantie ...
mij is altijd gezegd, om de 20k naar de dealer, om de 10k olie en filter verversen ...
is dit niet juist ??
is niet meer in garantie ...
mij is altijd gezegd, om de 20k naar de dealer, om de 10k olie en filter verversen ...
is dit niet juist ??
- Beerke
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 519
pief schreef: mij is altijd gezegd, om de 20k naar de dealer, om de 10k olie en filter verversen ...
is dit niet juist ??
Volgens mijn info,
Om de 20.000km klein = olie + filter
Om de 40.000km groot= olie + filter, Luchtfilter, brandstoffilter,
Om de 80.000km Bijkomend Olie alle diff's
Olie Versnellinsbak 200.000km
Maar op die laatste 2 gaat commentaar komen

J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
- brutus 2-zak
- lrocb_lidnr: 0
diffolie hangt ervanaf of je veel gaat offroaden, kan al s chocomelk zijn na een tijdje (indien ontluchting niet verlengd is)
versnbakolie wissel ik om de 30k
versnbakolie wissel ik om de 30k
After Monday and Tuesday even the calendar says W T F ...
-
- lrocb_lidnr: 374
in boechout is ne ford dealer .(ben de naam effe kwijt, ligt juist buiten t dorp, op de baan naar de smout , tussen de spoorweg en supermarkt de wolf , oud mannekens huis ). mischien dat ford afbreker, occasiehandelaar van rompuy op de liersesteenweg dit mischien ook wel heeft.
vraag een oliefilter voor een transit 2.4 vanaf 2007 .
td4 puma komt uit den transhit .
vraag een oliefilter voor een transit 2.4 vanaf 2007 .
td4 puma komt uit den transhit .
rijden en sleutelen , t is een hobby