Een vraagje voor een goede maat, eigenaar van een Disco II bwj 1999:
Is er in geslaagd om de beide sleutels in de wagen te laten liggen en de boel is vergrendeld
Suggesties om zonder veel kosten binnen te geraken
Beerke schreef:een venster van een deur is niet echt duur tweedehands denk k.
Als het alarm goed is afgesteld, kan je de deuren niet openen met de binnenste hendels.
Zie je de sleutels liggen, kan je met veel geduld deze proberen eruit te vissen,
eventueel langs de kleine achterruit.
Terug naar de natuur, zeg het asfalt en beton vaarwel.
ik geloof dat wurth van die kussentjes verkoopt
die je tussen de deur moet steken en dan opblazen dat deze een
beetje open komen te staan,
dan daartussen met een lasbaget proberen te vissen naar het slot
greetz
ps wat je ook kan proberen moesten je cildersloten al een beetje
uitgesleten zijn kan je met behulp van een klein dun schroevendraaiertje
miss je slot omdraaien maar dan wel niet te hard proberen anders
is je cilinder naar de zak
when you do things right people won’t be sure you’ve done anything at all
Iedereen bedankt voor de tips
Een ruit breken heeft hij al overwogen maar een sleutel op chassisnummer bijbestellen lijkt mij toch goedkoper
We zullen eerst nog eens proberen vissen met de baget
Ik breek nog al eens in als ze dat komen vragen.
Sleutels er in op de parking van de Colruyt bvb.
Als ge de sleutels ziet liggen.
Deur raamkader op de samenkomst deurstijl en dak met een plat stuk ijzer wegwringen 2cm.Ik gebruik een houtbeitel en een handdoek en een klein stukje plank om er tussen te steken.Ik heb een stuk niet gekarteld betonijzer van 5 mm met een haakje er aan.Dit peuter ik door die 2cm opening en buig die draad tot ik aan de sleutelbos kan.Ik heb er ooit zo een sleutel mee van het kontaktslot getrokken.Ik heb ook twee aaneengelaste chalemeau lasbaggetten van 3mm bijmet het zelfde doel als dat betonijzer.Als ge de sleutels eenmaal heeft ....stilletjes naar u toe halen en de raamkader zover open proberen te wringen tot de sleitels er tussendoor kunnen.Zie dat ze niet tussen de zetels vallen want dan heeft u gedaan.
Bij een def gaat het makkelijker omdat met een korter stukje staaf naar het vergrendelings plastiekje in de deurbekleding kan gevist worden.
Maar als het alarm in de kelder van de Colruyt afgaat moet ge wel doppen voor uw oren bij hebben.
Als het een Defender is kan u ook doen zo als in Den Afric of Borgerhout .
Gewoon een schroevendraaier in het cilinderke kloppen ....draaien en u bent binnen.
Rob
Beerke schreef:een venster van een deur is niet echt duur tweedehands denk k.
Als het alarm goed is afgesteld, kan je de deuren niet openen met de binnenste hendels.
Zie je de sleutels liggen, kan je met veel geduld deze proberen eruit te vissen,
eventueel langs de kleine achterruit.
Niet door de knopjes naar boven te trekken, wel door aan de binnenste klinken te trekken.
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
ridgeback schreef:Iedereen bedankt voor de tips
Een ruit breken heeft hij al overwogen maar een sleutel op chassisnummer bijbestellen lijkt mij toch goedkoper
We zullen eerst nog eens proberen vissen met de baget
En wat kost een sleutel denk je incl programeren.
Is ver over de 100 euro dacht k.
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
ridgeback schreef:Iedereen bedankt voor de tips
Een ruit breken heeft hij al overwogen maar een sleutel op chassisnummer bijbestellen lijkt mij toch goedkoper
We zullen eerst nog eens proberen vissen met de baget
En wat kost een sleutel denk je incl programeren.
Is ver over de 100 euro dacht k.
idd maar da's tenminste nog bruikbaar nadien. Aan een gebroken ruit heb je niet veel...