Een roadbookje met de freelanderclub. Jammer genoeg kon ik er weer niet bij zijn, maar het was daar de moeite...
Alle dank aan de forumleden die het georganiseerd hebben en meegereden zijn!!
Als ik dat zo zie, heb ik trouwens spijt dat ik de freelander heb omgeruild voor een logge D3.
Als ik er dan lange afstanden mee rijdt en iedere keer zonder veel gefoefel dingen (reizen, kindergerief) in de koffer krijg ben ik weer blij met de D3. Maar als er een 2e wagen komt, toch weer uitkijken naar een freebee.
zo moet dat deju! Den helft hier durft ni buiten komen zonder 2 winchen en 39"ers, fijn om het bewijs te zien dat dat feitelijk allemaal maar extra gewicht is.
we doen ons best en ik ben blij dat ik zoiets kan organiseren voor de freelanders (met hulp van Johan natuurlijk)
en elke rb opnieuw ben ik verbaast waar ze allemaal doorgaan
en er niemand twijfelt
Vae Victus schreef:precies niet veel freelanders die verhoogd zijn enzo?
Die gasten hebben dat niet nodig, die kunnen rijden.
1-0
Ja Jan daar stoefen ze niet wie de langste heeft iedereen rijdt er mee hetzelfde alleen zit er een verschil op de banden.
En daar ga je ze niet horen neuten dat er teveel asfalt in de verbindingsstukken zit.
En het is zoals Reko me al verschillende keren gezegd heeft: Freelander rijders zijn een dankbaar publiek om iets voor te organiseren, die mannen hoor je niet klagen.
one life live it schreef:
En het is zoals Reko me al verschillende keren gezegd heeft: Freelander rijders zijn een dankbaar publiek om iets voor te organiseren, die mannen hoor je niet klagen.
Inderdeed, 't is daar een toffe bende!
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)