niks van
goeie revolutie zoals ze daar in noord afrika aant doen zijn. alle politiekers weg want die denken tegenwoordig dat ze alles mogen, en een nieuwe set politiekers die nog beseffen dat ze er door het volk voor het volk er zijn.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Alletwee fout. Betaalde feestdagen worden door de baas betaald, en aangezien ik aan de baas-zijde van de economie sta ben ik daar niet voor. En de politici (politieker is slecht Nederlands, meneer van het club-boekje ) zijn vorig jaar nog maar verkozen. Andere kiezen zal niets veranderen. Het is een vuile job, politicus. Ik zou het niet willen doen.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Waldorf schreef:Het is een vuile job, politicus. Ik zou het niet willen doen.
Volledig mee eens!! Je begint er maar aan als je anders geen job hebt/kent........
If you don't know where you are going, it's very difficult to get lost.
"Er is weinig nodig om een wijze gelukkig te maken; niets daarentegen is in staat een dwaas tevreden te stellen: daarom zijn bijna alle mensen ongelukkig."
Waldorf schreef:Alletwee fout. Betaalde feestdagen worden door de baas betaald, en aangezien ik aan de baas-zijde van de economie sta ben ik daar niet voor. En de politici (politieker is slecht Nederlands, meneer van het club-boekje ) zijn vorig jaar nog maar verkozen. Andere kiezen zal niets veranderen. Het is een vuile job, politicus. Ik zou het niet willen doen.
Mij gaat het meer over de attitude van de politici van tegenwoordig. Veel blabla, mediageil maar niks doen voor "het volk".
Vandaar dat ik voorstander ben van een nieuwe lichting politici die respect hebben voor hun job en voor de mensen die hen verkozen hebben.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Een nieuwe lichting politici zal niks aan de situatie kunnen veranderen. Het is dankzij de oude generatie politici en het welomprezen "compromis à la belge" dat we nu in deze situatie verzeild zijn geraakt.
Raaên = disappearing from the grid = remize à zero
Vae Victus schreef:niks van
goeie revolutie zoals ze daar in noord afrika aant doen zijn. alle politiekers weg want die denken tegenwoordig dat ze alles mogen, en een nieuwe set politiekers die nog beseffen dat ze er door het volk voor het volk er zijn.
+1
Mag ik mijzelf nomineren als (niet zo) liefhebbend dictator?
Waldorf schreef:Alletwee fout. Betaalde feestdagen worden door de baas betaald, en aangezien ik aan de baas-zijde van de economie sta ben ik daar niet voor. En de politici (politieker is slecht Nederlands, meneer van het club-boekje ) zijn vorig jaar nog maar verkozen. Andere kiezen zal niets veranderen. Het is een vuile job, politicus. Ik zou het niet willen doen.
Politieker is de enigste job waar ge geen Diploma moet voor hebben....alleen ne kruiwagen.
Rob