of is er een nieuwe nummer in verband met de splitsing.
alvast bedankt en de groeten
mich en fons

Inschrijven kan door het lidgeld van 25 euro te betalen op rekening
320-0463882-01 en je persoonlijke gegevens door te spelen. (+32 474 81 33 61)
Naam , voornaam
Adres
Nummerplaat
Type Landrover
Als lid heb je recht op een 2 maandelijks club magazine, en mag je tevens deelnemen aan de verschillende club activiteiten.
ZSM is dat Europees of Hollands voor ASAP?Henk schreef:Het lidgeld is inderdaad 35 euro en de site zal zsm aangepast worden
da's dan spijtig, want ik heb ne pdf getrokken van de website en 't is betaald.Henk schreef:Het lidgeld is inderdaad 35 euro en de site zal zsm aangepast worden
Dan zul jij moeten bijstorten, zo simpel is dat.Erik schreef:da's dan spijtig, want ik heb ne pdf getrokken van de website en 't is betaald.Henk schreef:Het lidgeld is inderdaad 35 euro en de site zal zsm aangepast worden
of ze storten terug ... en hebben ze een lid minderWolf schreef:Dan zul jij moeten bijstorten, zo simpel is dat.Erik schreef:da's dan spijtig, want ik heb ne pdf getrokken van de website en 't is betaald.Henk schreef:Het lidgeld is inderdaad 35 euro en de site zal zsm aangepast worden
Amaai, zijn er dan ooit zoveel leden geweest??wittedef schreef: Lidnummer wist ze niet, maar ja weet niet of die blijft ! (951)
Niet terzelfdertijd hé. Elk lid krijgt/kreeg een unieke nummerplaatWolf schreef:Amaai, zijn er dan ooit zoveel leden geweest??wittedef schreef: Lidnummer wist ze niet, maar ja weet niet of die blijft ! (951)
Ikke nr 1062Wolf schreef:Amaai, zijn er dan ooit zoveel leden geweest??wittedef schreef: Lidnummer wist ze niet, maar ja weet niet of die blijft ! (951)
Ik heb dan toch besloten om mijn lidmaatschap van LROCB met een jaar te verlengen, maar het rekeningnummer in het boekje van januari/februari 2011 bij Lidmaatschap (778-5990769-07) is niet hezelfde als datgene op de site dat hierboven in de quote staat. Welke is nu eigenlijk het juistewodan schreef:Te zien op: http://www.lrocb.be/subscribe.htm
Naam , voornaam
Adres
Nummerplaat
Type Landrover
Als lid heb je recht op een 2 maandelijks club magazine, en mag je tevens deelnemen aan de verschillende club activiteiten.
Ik wou ook net betalen maar ik wacht dan nog eventjes af. Kwestie dat het geld op de juiste rekening terechtkomt.Yohani schreef:Ik heb dan toch besloten om mijn lidmaatschap van LROCB met een jaar te verlengen, maar het rekeningnummer in het boekje van januari/februari 2011 bij Lidmaatschap (778-5990769-07) is niet hezelfde als datgene op de site dat hierboven in de quote staat. Welke is nu eigenlijk het juistewodan schreef:Te zien op: http://www.lrocb.be/subscribe.htm
Naam , voornaam
Adres
Nummerplaat
Type Landrover
Als lid heb je recht op een 2 maandelijks club magazine, en mag je tevens deelnemen aan de verschillende club activiteiten.![]()
Ik mag er niet aan denken dat het bij XRover of Hans Geenen terechtkomt![]()
Yohani
Wij ook, zal wel in orde komen.jox schreef:Ik heb mijn bijdrage betaald zoals in laatste boekje stond en op dat nummer. Hopelijk is dat juist.
en.... heb jij de goede gekozen?xxx & Tornado schreef:Kort samengevat.
Er zijn dus theoretisch 4 mogelijkheden.
.
xxx & Tornado schreef:Waarschijnlijk wel, ben tenslotte al 30 jaar gelukkig getrouwd.Wolf schreef:en.... heb jij de goede gekozen?
Inderdaad maar hij ontwijkt wel de vraag hé.Beerke schreef: het gebeurd niet veel bij xxx zijn antwoorden, maar ik lig hier wel efkes dubbel
![]()
'm Bedoelde evenwel dat 'm al 30 jaar getrouwd is en dat zijn madam gelukkig is.Beerke schreef:xxx & Tornado schreef:Waarschijnlijk wel, ben tenslotte al 30 jaar gelukkig getrouwd.Wolf schreef:en.... heb jij de goede gekozen?
het gebeurd niet veel bij xxx zijn antwoorden, maar ik lig hier wel efkes dubbel
![]()
Inderdaad.Peter R. schreef:Bwa neen. Die 10 ballen was toch voor FraudeGroen ?
Dat is één van mijn doorgegeven vragen voor de vergadering van volgende donderdag (13/1)Escape schreef: Ik ga ervan uit dat er in de toekomst GEEN geld meer naar FraudeGroen vloeit?
Ik hoop het ookWolf schreef:In elk geval: goei beslissing Yohani (hoop ik toch)
idem hier... En wat meer transparantie, ook voor mensen die niet naar de praatavond kunnen komen.Escape schreef:Inderdaad.Peter R. schreef:Bwa neen. Die 10 ballen was toch voor FraudeGroen ?![]()
Ik ga ervan uit dat er in de toekomst GEEN geld meer naar FraudeGroen vloeit?
Wat logischerwijze tot een daling van het lidgeld zou moeten leiden.
Ik wacht in elk geval op bevestiging dat het lidgeld ENKEL door LROC gebruikt wordt en niet (gedeeltelijk) wordt doorgestort naar een andere organisatie alvorens mij terug lid te maken.
Greetz,
Filip
Van een vergadering wordt normaal een verslag voor de leden gemaakt, dus ....Jens schreef:idem hier... En wat meer transparantie, ook voor mensen die niet naar de praatavond kunnen komen.Escape schreef:Inderdaad.Peter R. schreef:Bwa neen. Die 10 ballen was toch voor FraudeGroen ?![]()
Ik ga ervan uit dat er in de toekomst GEEN geld meer naar FraudeGroen vloeit?
Wat logischerwijze tot een daling van het lidgeld zou moeten leiden.
Ik wacht in elk geval op bevestiging dat het lidgeld ENKEL door LROC gebruikt wordt en niet (gedeeltelijk) wordt doorgestort naar een andere organisatie alvorens mij terug lid te maken.
Greetz,
Filip