mercie hé ; ipv een beetje mee te levenJulie schreef:OcharmeLOL eigen schuld :p

heb trouwens nog wat fotokes gevonden ... http://www.patrol4x4.com/forum/showthread.php?p=258310
De mijne volgen als de rest terug is...
Moderators: LROCB-bestuur, Escape
mercie hé ; ipv een beetje mee te levenJulie schreef:OcharmeLOL eigen schuld :p
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Wouterke schreef:Ik heb het hier stillekes gevolgd en echt waar chapeau.
Ik zie dernaar uit om de verhalen te horen.
Vae Victus schreef:Welcome back!!
Julie, ge weet wat er u te doen staat hé!
Kging iets zeggen, maar kga zwijgen, 't zou erover zijn op een familieforumBeerke schreef:Vae Victus schreef:Welcome back!!
Auto's kuisen?
henry-john schreef:Kging iets zeggen, maar kga zwijgen, 't zou erover zijn op een familieforumBeerke schreef:Vae Victus schreef:Welcome back!!
Auto's kuisen?![]()
It's all taken care ofBeerke schreef:Auto's kuisen?Vae Victus schreef:Welcome back!!
Ja, omdat ze expres borden breken of gewoon vuil latenVae Victus schreef:![]()
Das zoals mannen en afwassen. 1 keer doen en dan niet meer mogen
Ahh !!! uitwerpselen !!!, wist da we iets vergeten waren !Dilly schreef:Welkom terug, rust effe uit....
... en dan willen we foto's.
Is peter nu mee terug gekomen?
vandaag een berichtje gekregen, hij zit nu aan de poolcirkel. Origineel was zijn plan om te voet naar huis te komen van Helsinki. Maar blijkbaar heeft hij ergens verkeerd afgeslagen want hij is recht naar het noorden aan het trekken.Belgian_Dude schreef:Ahh !!! uitwerpselen !!!, wist da we iets vergeten waren !Dilly schreef:Welkom terug, rust effe uit....
... en dan willen we foto's.
Is peter nu mee terug gekomen?![]()
Neeh, he's roaming scandinavia ... ging daar nog een maand of 2 door Fin, Swe, Nor trekken, ge kent hem héMaar eerst had'ie een paar daagjes Helsinki, dus normaal wel internet enzo.
Wel zo ne kadé, thx om hem mee te pakken nr de quizavond!!
grtz
Q
Voor het noorderlicht(elijk) , zit hij in die goei richting...elbekko schreef:Da's lichtelijk de verkeerde richting
RANCH106 schreef:Voor het noorderlicht(elijk) , zit hij in die goei richting...elbekko schreef:Da's lichtelijk de verkeerde richting
Dilly schreef:ik had zelf nog nooit gewonnen. Ik ga hem nog meepakken denk ik.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
eL Tee schreef:Dilly schreef:ik had zelf nog nooit gewonnen. Ik ga hem nog meepakken denk ik.
ge had mij daarvoor moeten zienbrutus 2-zak schreef:geen aktiefoto's ? no spooky story ?
aan Q te zien nie veel zon gehad precies
als er geen stimulansen zijn valt er niks te teutemeteutten he !!Julie schreef:En nu zijn de mannen stilZeg 2 weken geleden werd dit topic overladen en nu zo stil ?