Allen hartelijk bedankt voor uw mening
Nu, de invulling van het roadbook please...
Ik zal u een klein geheimpje vertellen... de afgelopen tijd heb ik nogal geëxperimenteerd met de
invulling van het roadbook: de plaatjes zijn niet meer getekend, maar in de pc gemaakt.
Omdat stippellijnen erg veel werk is, heb ik gewoon doorlopende lijnen gebruikt.
Er is nu dus geen verschil te zien in onverharde en verharde wegen. Leuk gevolg is: men let veel
beter op en de snelheid is nu ook aangepast. Tenslotte willen we van roadbook rijden geen rally maken. Soms zeggen mensen wel eens dat dat lastig is, maar eigenlijk maakt het in mijn ogen niet
veel uit. Tenslotte: na 450m linksaf is na 450m links af of niet soms? Ik vroeg mij af wat jullie, als ervaren roadbookrijders hier van vinden? Er mee doorgaan of terug naar onverhard en verhard plaatjes? Zouden jullie het willen proberen en wellicht er aan kunnen wennen? Ik begrijp dat het soms lastig kan zijn, maar geloof mij: op een of andere manier gaat de snelheid er uit, let men beter op en geniet men ook iets meer.
Een ander ding is: vinden jullie dat er altijd, waar mogelijk, een straatnaam bij moet staan?
Ik heb de template van het roadbook aangepast dat er ook gelijk ruimte hiervoor is. Voorheen deed ik dit niet, tenzij het ietswat lastig orienteren is.
Dus, wat vinden jullie belangrijk om aan info in het roadbook te zetten?
PS: kunnen jullie mij uitleggen waarom Belgen veel meer te porren zijn om een roadbook te rijden ten opzichte van de Hollanders? RB's Belgie zijn altijd vrijwel direct vol en met de NL's moet ik weken lang mijn best doen. Soms is dit heel erg frustrerend