Wij hebben de eer En het genoeg van de eerste(n) te zijn?

Moderators: LROCB-bestuur, Escape
Terechte bedenkingen, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.Penguin schreef:Proficiat, maar vooral succes gewenst...
Ik snap het wel ni, maar zal aan mij liggen. Het lijkt me eerlijk gezegd toch niet het moment om een 4x4 workshop op te starten, gezien de reeds gevestigde waarden het al moeilijk beginnen te krijgen in deze anti-4x4 dagen.
Maar nogmaals, toch succes gewenst
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
+1, mooier kan ik het zelf niet zeggenlandie1 schreef:dromen moet je volgen als enigste weg naar innerlijk geluk !Niemand kan je nu verwijten dat je op zijn minst niet geprobeerd hebt. Succes
Wij gaan hem véél werk bezorgenDLDisco3 schreef:+1, mooier kan ik het zelf niet zeggenlandie1 schreef:dromen moet je volgen als enigste weg naar innerlijk geluk !Niemand kan je nu verwijten dat je op zijn minst niet geprobeerd hebt. Succes
![]()
Dus Filip, nu gaat ge eindelijk eens echt beginnen werken?
Zou hij nog wel weten wat werken is ?DLDisco3 schreef:Dus Filip, nu gaat ge eindelijk eens echt beginnen werken?
Inderdaad, heel mooi verwoord!DLDisco3 schreef:+1, mooier kan ik het zelf niet zeggenlandie1 schreef:dromen moet je volgen als enigste weg naar innerlijk geluk !Niemand kan je nu verwijten dat je op zijn minst niet geprobeerd hebt. Succes
![]()
Dus Filip, nu gaat ge eindelijk eens echt beginnen werken?
Da staat zeker op de planning! Ik ben onder andere aan't onderhandelen voor een hidden winch mount te verdelen.breppie schreef:awel veel geluk he
da komt wel dik in orde
en begint eens ewa met offroad stukken voor den p38 he![]()
roel
Escape schreef:Da staat zeker op de planning! Ik ben onder andere aan't onderhandelen voor een hidden winch mount te verdelen.breppie schreef:awel veel geluk he
da komt wel dik in orde
en begint eens ewa met offroad stukken voor den p38 he![]()
roel
Te laatCedo Nulli schreef:Escape, als ik nu bestel, ben ik dan den eerste klant?
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.