Delphi decarbon
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 156
Delphi decarbon
Weet iemand waar ik nog schokdempers delphi 2 inch kan kopen? paddock, craddock en trek verkopen die niet meer
" Go Beyond "
___
___
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Re: Delphi decarbon
jim schreef:Weet iemand waar ik nog schokdempers delphi 2 inch kan kopen? paddock, craddock en trek verkopen die niet meer
Tuff back nemen ...daar zitten tenminste alle rondels en zeer goede rubbers bij ...voor zowel de vroegere als latere Defenders.
Rob
-
- LROCB-Member
Trek verkoop die niet meerPeter R. schreef:Bij Trekk, denk ik.
" Go Beyond "
___
___
-
- LROCB-Member
Ik zijn er nochtans heel tevreden mee met delphi, zijn tuff back even soepel en zacht?De Rob schreef:jim schreef:Weet iemand waar ik nog schokdempers delphi 2 inch kan kopen? paddock, craddock en trek verkopen die niet meer
Tuff back nemen ...daar zitten tenminste alle rondels en zeer goede rubbers bij ...voor zowel de vroegere als latere Defenders.
Rob
Had gedacht aan konI maar die zijn zo hard
Als die niet meer verkrijgbaar zijn ,wil zeggen dat ik een nieuw zet schokdempers aan mijn been heb,heb enkel de achterste nodig

" Go Beyond "
___
___
- De Rob
- LROCB-Member
- Contacteer:
Wat scheelt er aan uw achterste shocks....?jim schreef:Ik zijn er nochtans heel tevreden mee met delphi, zijn tuff back even soepel en zacht?De Rob schreef:jim schreef:Weet iemand waar ik nog schokdempers delphi 2 inch kan kopen? paddock, craddock en trek verkopen die niet meer
Rob
Had gedacht aan konI maar die zijn zo hard
Als die niet meer verkrijgbaar zijn ,wil zeggen dat ik een nieuw zet schokdempers aan mijn been heb,heb enkel de achterste nodig, de voorste zijn nog goed
Meestal zijn alleen de rubbers maar versleten,
Rob
- sammels
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1160
- Contacteer:
Als je daarmee de kroatia trophy gaat rijden zou je niet beter investeren in iets beter?
Als je graag uw rechter pedaal diep ingedrukt gaan die daar 1 dag mee, en heb je fiestspompen.
Als je graag uw rechter pedaal diep ingedrukt gaan die daar 1 dag mee, en heb je fiestspompen.
- De Rob
- LROCB-Member
- Contacteer:
sammels schreef:Als je daarmee de kroatia trophy gaat rijden zou je niet beter investeren in iets beter?
Echte maar dan ook echt goede ....dan moet ge Koni of Bilstsein nemen.Tuff back en Monroe zit daar juist onder....en dan de rest...die ook niet slecht op gebied van demping.
zijn.Het grootse probleem zit em in de montage punten.
Rob
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Ken iemand die nog 4 stuks P2S Premium HR heeft liggen voor een 110
-
- LROCB-Member
-
- LROCB-Member
Mja da kan zijn, heb er 8 stuks op mijn wagen en de schokdempers hebben toch een hele tijd goed gedaansammels schreef:Als je daarmee de kroatia trophy gaat rijden zou je niet beter investeren in iets beter?
Daarmee prijs en levensduur vond ik goed
Ervaring met kroatië trophy?
" Go Beyond "
___
___