Ik heb net mijn versnellingsbak laten reviseren, maar zit al met een volgend probleem.
Stationair maakt hij tussen de 2 en 2,5 bar druk maar dat fluctueerd constant, wanneer ik dan vertrek maakt hij meteen rond 4 bar druk en als ik dan wat hoger in toeren ga maakt hij zelfs 5 bar!
Wanneer ik dan op 0,5 bar turbodruk kom krijg ik geen kracht meer van de turbo en is het net alsof hij heel de tijd aan en uit gaat (rijd dus in snukken).
Iemand die mij kan helpen of die weet wat ik kan doen?
Grt Louis
defender td5 maakt te veel oliedruk
- LouisDef90
- Berichten: 31
- Lid geworden op: wo 21 aug, 2013 13:35
- lrocb_lidnr: 0
- Wim 130
- LROCB-Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: di 04 apr, 2006 20:00
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Berlaar
Re: defender td5 maakt te veel oliedruk
Ingeklapte luchtdarm, olie in ECU, wastegate geblokkeerd, over oliedruk zou ik me niet direct zorgen maken
Grts: Wim
Grts: Wim
One life, live it, love it, enjoy it!!
- De Rob
- LROCB-Member
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
- lrocb_lidnr: 183
- Woonplaats: Herentals
- Contacteer:
Re: defender td5 maakt te veel oliedruk
Die oliedruk en turbo heeft niks met mekaar te maken.
Bij het minste verhoging van het toerental gaat de oliedruk omhoog...volledig normaal.Bent blij dat em tot 5 kg druk gaat.Er zijn er velen die het met maximum 3 kg op hogere toerental moeten stellen.
Als de motor echt goed warm is en ge hebt stationair nog een halve kg druk zit ge nog bij de goei....
Uw turbo probleem kan van alles zijn.Als het een turbo probleem is...Kan ook een brandstof probleem zijn.
Rob
Bij het minste verhoging van het toerental gaat de oliedruk omhoog...volledig normaal.Bent blij dat em tot 5 kg druk gaat.Er zijn er velen die het met maximum 3 kg op hogere toerental moeten stellen.
Als de motor echt goed warm is en ge hebt stationair nog een halve kg druk zit ge nog bij de goei....
Uw turbo probleem kan van alles zijn.Als het een turbo probleem is...Kan ook een brandstof probleem zijn.
Rob