uitlaat op de zijkant

Hier kun je je eens goed laten gaan
LouisDef90
lrocb_lidnr: 0

uitlaat op de zijkant

Ongelezen bericht door LouisDef90 »

zou er eventueel iemand zijn die zou weten of je gemakkelijk door de keuring geraakt als de uitlaat op de zijkant van de defender is gemonteerd?

ik zou het ongeveer zoals op deze foto willen doen..
Afbeelding
Henk
lrocb_lidnr: 30

Re: uitlaat op de zijkant

Ongelezen bericht door Henk »

Zou geen probleem moeten zijn, er rijden er wel meer zo rond. Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan :shh:
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Yohani
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 64
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yohani »

Henk schreef:Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan :shh:
Pas maar op want het "niet kunnen uitvoeren van de roettest" kan aanleiding geven tot een rode kaart heb ik vorig jaar mogen ondervinden, de oorzaak lag wel ergens anders maar het resultaat is wel hetzelfde...

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
LouisDef90
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door LouisDef90 »

Yohani schreef:
Henk schreef:Zou ook voordelen hebben bij de roettest omdat hun afzuigslang niet helemaal over de uitlaat kan :shh:
Pas maar op want het "niet kunnen uitvoeren van de roettest" kan aanleiding geven tot een rode kaart heb ik vorig jaar mogen ondervinden, de oorzaak lag wel ergens anders maar het resultaat is wel hetzelfde...

Yohani :P
bedankt voor de tip! in maart moet ik naar de keuring en kzalt daar keer vragen.. tlopen nog vriendelijke mensen rond in de keuring in harelbeke..
Wolf
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 316
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wolf »

bij sommige stations moet je een stuk buis meebrengen om in dat gat te steken, zodat ze kunnen meten.
Plaats reactie