versnellingsbak er onder uit halen

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
baudts
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1139

versnellingsbak er onder uit halen

Ongelezen bericht door baudts »

Ben bezig met de boit er van onder te halen momenteel zijn we echter op twee vragen gestuit:

1) mogen we de koppelingspomp zomaar afkoppelen en erna er terug opzetten (bij het terug plaatsen) of moet dit allemaal ontlucht worden en is dit veel ingewikkelder als ik denk.

2) bij het controleren op draden heb ik een rare kabel gezien (kan deze niet meteen thuisbrengen waarvoor deze dient) nu deze zit vast met een fiche (systeem onbekend voor mij) en ik vroeg mij af wat dit doet en hoe ik deze kan of mag verwijderen. en of ik op iets speciaals moet letten bij het terug plaatsen. je kan de kabel terug vinden op de twee foto's hieronder. Het gaat om de kabel juist achter de handrem die in de tussenboit verdwijnt.

Afbeelding

Afbeelding
Land Rover closest thing to heaven on earth
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Re: versnellingsbak er onder uit halen

Ongelezen bericht door De Rob »

Ontkoppelingspompje gewoon twee boutjes los en er af trekken.....Stangetje moet blijven zitten.
Vooraleer terug erop te zetten met een schroevendraaier eerst het zuigertje door het beschermrubbertje eens goed naar achter duwen in het pompje.

Rare kabel is van de kilometerteller.
moertje los en de klembeugel er af halen...Kabel er uit treken ..en Kees is klaar....Bij montage juist andersom...klaar is Kees

Rob
Plaats reactie