louche mails.

Hier kun je je eens goed laten gaan
baudts
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1139

louche mails.

Ongelezen bericht door baudts »

ik ben voor het moment bezig met mijn freelander te verkopen en ik krijg de laatste tijd dergelijke mails binnen:
Salut Très Cher
je viens de lire votre message, concernant votre annonce aucun problème pour le prix et vue que je réside à l'étranger pour cause professionnel je voudrais vous payer soit par Virement Bancaire ou par Chèque de banque certifié. Ne vous inquiétez pas pour la récupération car une fois que vous aurai reçu l'argent sur votre compte je vous contacterai pour choisir un jours où j'enverrai un transitaire la récupération à votre adresse domicilier, tous les frais du transport sont à ma charge.
voici mon msn bornier@live.fr ajoutez moi afin de mieux discuter de cette transaction
Merci de donner suite à mon mail pour l'intérêt que j'accorde à votre annonce.

NB : JE VAIS VOUS LAISSEZ TOUT LE TEMPS POUR ÊTRE SUR QUE VOUS AVEZ BEL ET BIEN REÇU VOTRE ARGENT SUR VOTRE COMPTE AVANT DE PASSER A LA RÉCUPÉRATION DE L'ANNONCE POUR PLUS DE CONFIANCE ENTRE NOUS

Merci

nu het feit dat het niet te vertrouwen heb ik al door, vooral omdat ik er ook van engeland zogezegd binnen krijg (wat me raar zou lijken dat die in belgie een lr zouden zoeken). en ook dat ze allemaal de wagen willen kopen zonder hem eerst te bezichtigen.

Nu vroeg ik me af hoe zetten ze u hier juist mee af, want ze zouden zogezegd op voorhand het geld al storten?

thx
Land Rover closest thing to heaven on earth
Fredd
Vaste Waarde
lrocb_lidnr: 0

Re: louche mails.

Ongelezen bericht door Fredd »

Zijn allemaal scams.
Telkens je een auto adverteert in de US krijg je ook massas zulke mails met identiek dezelfde text, wel int engels, in je mail box.
ebay en craigslist waarschuwen steeds voor zulke scams hier.
Don't take life too seriously, nobody gets out alive.
baudts
LROCB-Member

Fredd schreef:Zijn allemaal scams.
Telkens je een auto adverteert in de US krijg je ook massas zulke mails met identiek dezelfde text, wel int engels, in je mail box.
ebay en craigslist waarschuwen steeds voor zulke scams hier.
oke thx, nog nooit van gehoord van die term.
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

Zij zouden op voorhand geld storten.....daar zit het hem al !U moet dan wel eerst UW rekening nr aan hen geven om geld te kunnen storten.
Rob
baudts
LROCB-Member

De Rob schreef:Zij zouden op voorhand geld storten.....daar zit het hem al !U moet dan wel eerst UW rekening nr aan hen geven om geld te kunnen storten.
Rob
en het is dat, dat ze dan kraken?
Penguin
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1396
Contacteer:

Ongelezen bericht door Penguin »

Kraken niet, je identiteit stelen, je vertrouwen winnen, en uiteindelijk toeslaan.
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Geert_DCPU
lrocb_lidnr: 812
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geert_DCPU »

meestal komen er dan toch plots kosten van wisselen of iets dergelijks, die brave luitjes vragen om dat voor te schieten, en dan hoor je er nooit iets meer van. gaat om 'kleinere' bedragen zodat je die zonder argwaan stort.
als er 10 zo goedgelovig zijn hebben ze zo toch een schoon bedrag bijeengefoefeld.
Plaats reactie