ledenweekend sclayn
-
- lrocb_lidnr: 0
ledenweekend sclayn
kan me iemand zeggen hoe die engelsen op het ledenweekend , hun jeep ( lr)gemaakt hft ??? of hft dat een spysifieke naam ? bowlers heb ik al gevonden ma zoek een buizen chassis grtz
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Re: ledenweekend sclayn
Eh, je vraag is niet helemaal duidelijk ...
-
awel henk , het engelse team hadden een buizen chassis van ne defender , weet er iemand wie zo n auto s bouwt , of hoe ik het kan terug vinden op het internet ?? grtz
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 642
Kijk eens bij DGtuning, die hebben zo een aantal projectjes rondbollen.
grt Patrick
grt Patrick
RRS tdv6
aka: Patrick
aka: Patrick
- Henk
Dieter maakt die idd, de buizen worden geplooid bij Protection & Performance zo ver ik weet
Die ingekorte leek mij echter eerder een north-neus met een rolkooi en vanachter een soort tray-back gemaakt
Die ingekorte leek mij echter eerder een north-neus met een rolkooi en vanachter een soort tray-back gemaakt
-
die engelsen hadden geen buizenchassis maar dacht gewoon een chassis van een 90 met daar een rolkooi op en een trayback van gemaakt met een tubular neus

-
dank jullie vo het antw , kzalt wel vinden , dg maakt dat ook is waar , de prijs wil je niet weten , en datv vo alleen in sclayn te rijden 

- Henk
Een heel tof alternatief vind ik zelf is wat Whitbread elk jaar in Billing laat zien.
Is gebaseerd op een Disco1 chassis en daarop bevestig je een buizenchassis annex rolkooi.
Je kunt voor bolt-on kiezen dan wel kun je alles zelf ineen lassen maar alle buizen zijn reeds voorgeplooid
Prijzen beginnen onder de 1.000 pond
Is gebaseerd op een Disco1 chassis en daarop bevestig je een buizenchassis annex rolkooi.
Je kunt voor bolt-on kiezen dan wel kun je alles zelf ineen lassen maar alle buizen zijn reeds voorgeplooid
- manu_rr
- Contacteer:
die 1000 pond da is ex tva en dan nog in dikwandige buis.Henk schreef:Een heel tof alternatief vind ik zelf is wat Whitbread elk jaar in Billing laat zien.
als ge de cds wilt zit ge al dadelijk aan 1250 ex tva
begin dan met een extra baar om een kruis te maken in achterbeugel en dak.
inlasplaten voor winch te monteren voetenbak .... voor een compleet frame met plaatwerk en winchvoorziening zonder chassis is dit dan kost u snel 3000 a 4000 euro. lijkt da frame van d&g nog mee te vallen uiteindelijk. en al helemaal aanlokkelijker om zelf te beginnen plooien en lassen

- leysen dave
- lrocb_lidnr: 664
- Contacteer:
- manu_rr
- Contacteer:
mijn gedacht als ge toch iets maakt dat niet meer op de baan mag.
laat dan da schutbord en die defender deuren weg en dan hebt ge een deel gewicht gespaard
laat dan da schutbord en die defender deuren weg en dan hebt ge een deel gewicht gespaard
-
- Contacteer:
En idd, die Whitbread, QT Services, etc... en alle andere UK Spaceframes (want zo zijn er veel producenten) zijn goed, aanlokkelijk, makkelijk voor wie zelf niet de tijd/kenning/materiaal heeft om het op te bouwen. Maar vraag maar eens offerte bij die mannen. Die maken allemaal reclame van "Starting from 1000£" maar daarvoor hebt ge dus gewoon de basis buizen, in gewoon dikwandige naadloze buis, nog niet gelast, vaak zelfs enkel de bestuurdersruimte en extra voor neus & trayback.
Dusja, zeker goede alternatieven maar ook niet goedkoop, als je dan toch zoveel geld wil uitgeven kan je beter iets naar eigen wens laten bouwen volgens mij.
Dusja, zeker goede alternatieven maar ook niet goedkoop, als je dan toch zoveel geld wil uitgeven kan je beter iets naar eigen wens laten bouwen volgens mij.

RRC 3.5 V8 Carbu aka Rage Rover
RRC 3.5 V8 EFI aka Road Rover
RRC 300TDI Proto aka Family Rover
Nissan Patrol R 3300TD (86) aka Loveno Mud Patrol
Nissan Patrol R 3300TD (89) aka Project LGM
Disco II TD5 => den enige die bolt

-
hoi,
jongens, vergeet niet dat als je iets speciaals wil, dat er ook een prijskaartje aanhangt.
Of je het nu zelf maakt of moet kopen, de rekeningen lopen al vlugger de hoogte in dan dat die bakken ooit hoog zullen geraken.
Maken of kopen en dan gaan offroaden is 1, daarna naar huis komen zonder brokken is 2 en daarna de rekening voor de opgelopen schade is 3. laten we dan maar zwijgen over moeder de vrouw die met da geld wel iets anders voor ogen had.
allee, kwil maar zeggen, tis nu eenmaal een dure hobby waarover je best eerst nadenkt voor je eraan begint. 't zou spijtig zijn uw zure centjes erin te steken en dan te moeten ontdekken dat het niet voor je portemonnee is. Gevolg is dan meestal dat je maar een fractie kan recupereren bij verkoop
PS : Ik heb er al veel geweten hoor die ne dikken bak willen en kopen maar als ze dan de BIV moeten betalen, komen ze voor een afbetalingsplan of is hij al verkocht omdat de bijkomende kosten te hoog zijn voor hun budget.
Greetz. en nog veel plezier.
jongens, vergeet niet dat als je iets speciaals wil, dat er ook een prijskaartje aanhangt.
Of je het nu zelf maakt of moet kopen, de rekeningen lopen al vlugger de hoogte in dan dat die bakken ooit hoog zullen geraken.
Maken of kopen en dan gaan offroaden is 1, daarna naar huis komen zonder brokken is 2 en daarna de rekening voor de opgelopen schade is 3. laten we dan maar zwijgen over moeder de vrouw die met da geld wel iets anders voor ogen had.
allee, kwil maar zeggen, tis nu eenmaal een dure hobby waarover je best eerst nadenkt voor je eraan begint. 't zou spijtig zijn uw zure centjes erin te steken en dan te moeten ontdekken dat het niet voor je portemonnee is. Gevolg is dan meestal dat je maar een fractie kan recupereren bij verkoop
PS : Ik heb er al veel geweten hoor die ne dikken bak willen en kopen maar als ze dan de BIV moeten betalen, komen ze voor een afbetalingsplan of is hij al verkocht omdat de bijkomende kosten te hoog zijn voor hun budget.
Greetz. en nog veel plezier.
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'
- Marc def
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 646
Als je zoiets wil bouwen is het natuurlijk eertst met welk frame, maar denk ook aan assen, veren, winchen, welke motor enz.
Prijskaartje loopt vlug op, verzin eer je begint zou ik zeggen.
En zoiets maken voor in de garage te zetten kan ook niet de bedoeling zijn, allee bij mij toch niet.
Wat brokken rijden betreft, hangt veel van de piloot af
Prijskaartje loopt vlug op, verzin eer je begint zou ik zeggen.
En zoiets maken voor in de garage te zetten kan ook niet de bedoeling zijn, allee bij mij toch niet.
Wat brokken rijden betreft, hangt veel van de piloot af

-
- Contacteer:
En van de avond voordien... :p :p :pMarc def schreef: Wat brokken rijden betreft, hangt veel van de piloot af
RRC 3.5 V8 Carbu aka Rage Rover

- Marc def
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 646
Hela manneke ik heb dien zondag niks kapot gereden, in tegendeel nog een paar keer extra voor rescue moeten spelenMaxweasel schreef:En van de avond voordien... :p :p :pMarc def schreef: Wat brokken rijden betreft, hangt veel van de piloot af

Normaal zijn da min punten