heb voor het moment een probleem met de elektriciteit ma weet niet goed waar te beginnen. de batterij loopt er altijd door leeg en als ik de wagen start blijven de (extra lampen altijd branden maar de wagen start niet, vanwege de lege batterijen) nu blijkt ook dat al ik de sleutel na het proberen starten uit het contact haal, de lampen blijven branden tot ik de zekeringen er uit haal. nu vroeg ik mij af wat dit kan veroorzaken? is dit een vals contact of nog iets ander?
zou dit ook kunnen dat één van de schakelaars ijzer raakt en dit het vals contact veroorzaakt?
elektrische problemen
- baudts
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1139
elektrische problemen
Land Rover closest thing to heaven on earth
- zeerover
- lrocb_lidnr: 548
Re: elektrische problemen
ja, dat kan.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur

-
- lrocb_lidnr: 0
Wat voor type wagen gaat het hier over?
Defender 130 HCPU TD5 2006
Defender 110 TD5 2002
Defender 110 300Tdi 1998
Defender 110 TD5 2002
Defender 110 300Tdi 1998
- baudts
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1139
een beke alle typoes door elkaar, ma gebasseerd op een ninety (originele elentrik) ma denk dat het meer in de elentrik ligt da ik zelf heb geplaatst.
Land Rover closest thing to heaven on earth
- zeerover
- lrocb_lidnr: 548
Dan zou ik dit eerst loskoppelen en als het dan in orde is stap per stap netjes en goed aansluiten, stuk per stuk.baudts schreef:een beke alle typoes door elkaar, ma gebasseerd op een ninety (originele elentrik) ma denk dat het meer in de elentrik ligt da ik zelf heb geplaatst.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur