Met als gevolg dat al het vermogen wegviel, direct op kant gegaan en 5 min later kunnen starten en met bang hartje naar huis gereden(ik stond nogal in de weg op dat kruispunt)
Nu is de vraag, wat is het probleem? In Furstenau heeft de boordcumputer wel water gehad. daarna is de boordcumputer ingespoten met contactspray enzo. Mss toch een fiche geoxideerd? Of moet ik het ergens anders zoeken?
en dat wordt ergens opgeslaan? Want hij heeft het niet altijd...
Moet hij hiervoor naar een garage of kan dit met een diagnose toestel bijvoorbeeld die je zelf kan kopen?
Zoals eL Tee al correct vermeldt, vaak zijn die toestellen VIN gekoppeld en betaalt ge per (extra) VIN een bedrag.
Voor de "pro" toestellen betaalt ge per bouwjaar, per reeks, per update, per VIN, per model of een combinatie van voorgaande
Hoe dan ook, ge betaalt
85 K30,6.2D,th400,NP208,D60/FF14B,4.56 Detroit lock,36/12.5/16.5 GdYr MT
08 GMT911 HD CCSB,6.6TD LMM, All1000, 285/65R18 BFG AT
bachus schreef:en dat wordt ergens opgeslaan? Want hij heeft het niet altijd...
Moet hij hiervoor naar een garage of kan dit met een diagnose toestel bijvoorbeeld die je zelf kan kopen?
Ik kan de Rovacom wel meebrengen naar Schellebelle om mogelijke fouten uit te lezen.
Kijk alvast ook de radiator na, vaak is gebrekkige koeling de oorzaak dat de ECU in veiligheid gaat.
Greetz,
Filip
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
bachus schreef:en dat wordt ergens opgeslaan? Want hij heeft het niet altijd...
Ik kan de Rovacom wel meebrengen naar Schellebelle om mogelijke fouten uit te lezen.
Kijk alvast ook de radiator na, vaak is gebrekkige koeling de oorzaak dat de ECU in veiligheid gaat.
Greetz,
Filip
Radiator deze avond eens volledig uitgespoten... zaten inderdaad enkele mazen verstopt.
Wanneer zou jij eens in Schellebelle zijn?
Voor de duidelijkheid, er stonden (oa) foutcodes in van 'coolant temp too high' en 'driver demand not met', het laatste wijst erop dat de ECU geen gevolg wou geven aan de input van het gaspedaal, en de motor in veiligheid liet draaien, waarschijnlijk omwille van (risico op) warmlopen.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)